سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیز نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، منفورتر ازبخل و بدخویی نیست که این یک، همان گونه که سرکه عسل را تباه می کند، ایمان را تباه می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 97 اسفند 13 , ساعت 9:37 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنگوی قوه قضائیه در باره دادگاه حسین فریدون، برادر رئیس جمهور گفت: «اتهام فریدون اخلال در نظام اقتصادی نیست و بنابراین مشمول اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده است، نمی‌شود.»

آیا تصمیم غیرعلنی بودن دادگاه حسین فریدون در جلسه سران قوا گرفته شده! تا گردن فریدون به طناب چوبه‌دار گرفتار نشود؟! قوه قضائیه به بیراهه نرود، زیرا مسبب بحران اقتصادی کشور، دستان خبیث دولت و اقوام نسبی و سببی آنها است، نه پادوهایی که تاریخ مصرفشان گذشته و به چوبه‌دار گرفتار شدند.

دیدیم که بعد از اعدام تعدادی از مفسدین اقتصادی، سفره ملت، وخیم‌تر شد! ولذا مسیر قوه قضائیه در استفاده مطلوب از اذن رهبری، انحرافی و بلااثر است، چرا که عزم دولت، ایجاد حداکثر فشار اقتصادی بر ملت، برای تصویب پالرمو و CFT در مجمع تشخیص نظام، به نفع جبهه استکبار است!

قوه قضائیه باید پاسخگو باشد، چرا که هنوز دستور رهبری در خصوص محاکمه مسببان دولتی تاراج 65 تن سکه و 18 میلیارد دلار بر زمین مانده است؟ ولذا رفع بحران اقتصادی، بدون محاکمه و دار زدن برخی از مسئولان اجرایی، به نتیجه نمی‌رسد.

پس قوه قضائیه، دادگاه بازیهایی که نتیجه آن، کوچک‌تر شدن سفره ملت، بوسیله عوامل خائن دولت اعتدال است، کنار بگذارد! زیرا مردم خواستار محاکمه علنی حسین فریدون، مهدی جهانگیری، احمد عراقچی و همه کسانی که وعده رفع تحریمها را بعد از نابودی هسته‌ای کشور داده بودند، می‌باشند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ