سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که را نهال خوى و خلق به بار بود ، شاخ و بر او بسیار بود . [نهج البلاغه]
 
شنبه 93 مهر 26 , ساعت 6:51 صبح

بنام خدا و برای خدا

در خصوص چگونگی تحصیل فرزندان برخی از مسئولین کشورمان در دانشگاه های غربی، بخصوص دانشگاه های انگلیس و آمریکا، انتقادات اساسی وارد است، زیرا تحصیل مسئول کشور و فرزندان آنان، در دانشگاه های خارج از کشور از نگاه تیزبین مراکز جاسوسی غربی و دشمنان ایران اسلامی پنهان نیست و آنان طعمه آماده ای برای سرویسهای جاسوسی می باشند.

با توجه به دشمنی دیرینه آمریکا و انگلیس با جمهوری اسلامی ایران، عقل و منطق حکم می کند که خود را در دسترس سازمانهای جاسوسی آنها قرار ندهیم، ولیکن غمگینانه باید اعتراف کرد، که بعضی از مسئولین کشورمان، فرزندانشان را همانند زمان طاغوت، جهت تحصیل به دانشگاهای غرب اعزام می کنند و با این اقدام غیر عقلانی خود، گاها ضربات سنگینی به امنیت کشورمان وارد نموده اند و هر روز هم شاهد گسترش و اعزام بیشتر فرزندان مسئولین کشور به دانشگاه های غربی می باشیم.

مریم

در این رابطه آنچه عجیب به نظر می رسد، تسهیل حضور فرزندان مسئول کشورمان از سوی مسئولین کشورهای مقصد است و گاهاً فرزندان برخی از مسئولین که از معیشت اقتصادی خوبی برخوردار هستند، مورد حمایت مالی ویژه دانشگاه های غربی قرار گرفته اند. مثلاً حسین فریدون( برادر رئیس جمهور) که در ابتدای انقلاب از مسئولان حفاظت امام خمینی (ره) در زمان بازگشت ایشان به ایران در سال 1357 بوده و مدتی فرماندار نیشابور و کرج بود و هشت سال هم سفیر ایران در مالزی بود و بعدها به هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل پیوست و پس از بازگشت به کشور بعنوان مشاور برادر در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص فعالیت نمود و اکنون هم مشاور برادرش یعنی رئیس‌جمهور کشورمان می باشد.

در رابطه با تحصیل فرزند آقای حسین فریدون در آمریکا، سایت بیزینس اینسایدر دست به افشاگری زده و خبر داده: «که مریم، دختر حسین فریدون دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه کلمبیای آمریکا بوده و پس از آن با دریافت بورس تحصیلی موسوم به لرد دارندورف Lord Dahrendorf     (جامعه‌شناس انگلیسی- آلمانی 1929-2009) توانسته در کالج مشهور مدرسه اقتصاد لندن London School of Economics     مشغول به تحصیل شود. این بورس، در قالب بورسیه‌هایی که دویچه بانک آلمان Deutsche Bank     به دانشجویان کشورهای در حال توسعه و نوظهور اعطا می‌کند، به مریم فریدون داده شده است!!!

بیزینس اینسایدر نوشته است که هدف از اعطای این بورس تحصیلی کمک به دانشجویان نیازمند کشورهای در حال توسعه است و بر همین اساس، اعطای آن به دختر بردار رئیس‌جمهور ایران که وضع مالی مناسبی دارد، تعجب‌برانگیز است. 

به نوشته این سایت آمریکایی، مریم فریدون در شعبه لندن دویچه بانک مشغول به کار هم شده است و شوهر مریم فریدون را پسر سفیر جدید ایران در سوئیس اعلام کرده که هم‌اینک در دانشگاه آکسفورد در مقطع دکترا مشغول به تحصیل است.»

ظریف

مهدی ظریف پسر وزیر خارجه کشورمان، که در سال گذشته، پس از سالها تحصیل و کار در آمریکا به ایران بازگشت، از همین قماش می باشد!!! مهدی هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آکسفورد انگلیس تحصیل نیمه تمام داشته است!!!

به یاد دارم زمانی را که برخی از مسئولین کشورمان فرزندان منافق خود را محاکمه و اعدام نمودند و یا او را در اختیار مسئولین امر برای اجراء حکم خدا قرار دادند و لیکن امروز مسئولینی پیدا می شوند که دم از "حقوق شهروندی غربی" می زنند و اکثراً فرزندانشان و یا خودشان با زندگی غربی اُنس گرفته اند و گاها برخی از فرزندانشان، بخاطر آنچه که در غرب با آن ملموس بودند، اقدام به خودکشی نموده و این مدل مسئولین حتی کشته فرزندشان را هم از مردم پنهان نموده و امروز بدنبال عملیاتی نمودن "حقوق شهروندی غربی" در کشورمان می باشند!!!

اگر کاربران عزیز از این مدل مسئولین متعجب نشدید، سایت بیزینس اینسایدر تعجب نموده و می نویسد: «از این که مسئولان ایرانی شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند و نظام غرب را فاسد می‌خوانند اما فرزندانشان را برای تحصیل و زندگی روانه غرب می‌کنند، ابراز تعجب کرده و پرسیده است: مگر مسئولان ایرانی، فرزندانشان را دوست ندارند که آن‌ها را به دامان غرب می‌فرستند؟»

ابهام دیگری که این سایت آمریکایی مطرح کرده، «این است که مردم عادی ایران برای سفر به غرب و تحصیل در آنجا با محدودیت‌های فراوانی از جانب کشورهای غربی مواجه می‌شوند؛ اما چرا فرزندان مسئولان ایرانی با این محدودیت‌ها مواجه نیستند؟؟!؟»

شاید جواب سایت بیزینس اینسایدر این باشد که تحصیل و کار فرزندان مسئولین ایرانی در کشورهای غربی، خواسته های مراکز جاسوسی و زمینه ابتذال و تهاجم فرهنگی و سُست نمودن پایه های ایمان مردم و براندازی نرم نظام اسلامی را فراهم می نماید و جای خالی سقارتخانه های دشمنان جمهوری اسلامی را پر می کنند!!! و لذا کشورهای دشمن، بشدت مشتاق تحصیل فرزندان و حتی مسئولین ایرانی در کشورشان هستند و در این راستا حتی از دادن بورس تحصیلی به خانواده بی بضاعتها،(مریم فریدون دختر برادر رئیس جمهور) خودداری نمی کنند!!!چرا جلوی این رویه غلط و خطرناک، که امنیت کشور را به مخاطره می اندازد، گرفته نمی شود؟!؟

سئوال اساسی که وجود دارد این است؛ اگر فرزند مسئولی طعمه سرویس جاسوسی کشور محل تحصیل گردد و پدرش برای نجات او وارد شود، آیا این پدر بین منافع کشور و نجات فرزند، کدام را انتخاب می کند؟ آیا می شود به چنین مسئولینی اعتماد کرد و حل پرونده هایی که با منافع کلان نظام اسلامی ارتباط دارد را، در اختیار آنها گذاشت و خیانت نکنند؟!؟

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ