سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خدا بنده ای را دوست بدارد، او را ازدنیا می پرهیزاند، همان گونه که یکی از شما بیمار خود را ازآب می پرهیزاند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 اسفند 16 , ساعت 1:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امشب در جلسه توسعه و برگزیدگان استان گیلان گفت: «کسانی که امروز بار مسؤولیت بر دوش دارند شرایط خوبی ندارند اما با همه توان و قدرت، کار خود را دنبال می‌کنند.»

با توجه به سخنان جناب روحانی، این سئوال مطرح است، کدام شرایط و کدام کار؟! اگر منظور روحانی این است که مدیرانش به ملت و کشور خدمت می‌کنند، مردم، آن را دروغ می‌دانند، ولی اگر اعتراف نموده که عده‌ای از مدیرانش بخاطر برانداز و فتنه‌گر بودن، شرایط خوبی ندارند! درست گفته است(جانا سخن از زبان ما می گویی) و لذا مردم با قاطعیت، خواستار عزل رئیس جمهور هستند.

وضعیت اقتصادی که قرار بود 100 روزه، با مذاکرات هسته‌ای و برجام، با لغو تحریمها رونق بگیرد، اما با تقدیم 111 امتیاز نقد به آمریکا و اسرائیل، به بحران اقتصادی ملت و کشور منجر گردید!

حسن روحانی در عرصه فرهنگی ایران، با گماردن برخی مدیران ضدانقلاب و برانداز در بخشهای مهم و حساس زیر ساختهای فضای مجازی، مردم و بخصوص قشر جوان این مرز و بوم را به اسارت چند پیام رسان خارجی دشمن درآورد و ضربات سنگین و غیرقابل جبرانی به فرهنگ ایران و ایرانی وارد کرد!

آنچه در صحنه سیاسی داخلی مشاهده می شود، طیف گسترده‌ای از جریان سیاسی برانداز، فتنه گر ، غربزده و لیبرال با حمایت دولت حسن روحانی و همان پیام‌رسانهای خارجی ، کرسی‌های نمایندگی مجلس و شوراهای اسلامی شهرها را تصرف کرده و اوامر کدخدای حاج حسن روحانی، یعنی آمریکا را برای تغییر بنیانهای انقلاب اسلامی دنبال می‌نمایند!

پس حسن روحانی اعتراف نموده، که مدیرانش به اضافه تعداد قابل توجهی از وکیل‌الدوله‌های مجلس و شوراهای شهر، با استفاده از اصل تزویر، در شرایط سختی مشغول خدمت به منافع دشمنان ملت ایران هستند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ