سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بی انصافی کند، کسی با او دوست نشود . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اسفند 16 , ساعت 3:17 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

لیبرالها و ستون پنجم نفوذی دشمن از درون دولت اعتدال، اول خیانت کرده و سپس سفره ملت را کوچک و بعد ارزش پول ملی را کاهش داده‌ و وقتی رهبری نهیب می‌زند که یقه توزیع کنندگان(18 میلیارد) دلار را بگیرید، همانند اربابان غربی خود، می‌گویند: "نیت دولت، خیر بوده است"! ت

عجب! 18 میلیارد دلار از خزانه بانک مرکزی را بین دوستان و گروههای هم‌حزبی و حامی انتخاباتی خود، توزیع کرده، آنگاه با پررویی از نیت خیر دولت، سخن می‌گویند! خیانت با طعم نیت خیر، دیده و شنیده‌اید؟!

محمدباقر نوبخت گفت: «اگر تخصیص 13 میلیارد دلار ارز با نرخ ترجیحی 4200 تومان تاثیر چشمگیری در سفره مردم نداشته، اما به هر حال نیت دولت خیر بوده است!»

رهبر انقلاب 22 مرداد 1397دستور فرمودند: «وقتی ارز یا سکه به صورت غلط عرضه و تقسیم می‌شود، مشکلات فعلی به‌وجود می آید ... همه بیشتر به‌دنبال آن فردی هستند که ارز یا سکه را گرفته است در حالی که تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کرده است که اقدامات اخیر قوه قضائیه نیز در واقع برخورد با کسانی است که با یک تخلف و خطای بزرگ، زمینه‌ساز این مسائل و کاهش ارزش پول ملی شدند.»

دو نفر از مقصران اصلی توزیع و تاراج 18 میلیارد دلار و 65 تن سکه، به قصد ایجاد شرایط سخت اقتصادی برای مردم، نوبخت و رئیس او است، اما قوه قضائیه، بدستور رهبری، یا نخوانست و یا نتوانست، عمل کند! و لذا زبان عوامل اصلی توزیع دلارها از حلومشان بیرون زده و می‌گویند: "قصد دولت از توزیع 13 میلیارد دلار _رقم صحیح بیش از 18 میلیارد دلار بوده_ خیر بوده است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ