سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنان را طاعت دارید که در ناشناختنشان عذرى ندارید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 اسفند 17 , ساعت 10:41 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکری خطاب به وزیر اطلاعات گفت: «باید پرونده تازه تحت عنوان جاسوسی در ساختار تصمیم گیری و کارشناسی وزارت اطلاعات با هدف شناسایی عوامل تحمیل اشتباه و انحراف و اتلاف منابع در ساختار تصمیم گیری، تشکیل گردد.»

تعداد قابل توجهی از مدیران حسن روحانی در سطوح مختلف از نیروهای امنیتی هستند، اما بیشترین نفوذ جاسوسان غربی، در قالبا خبرنگار، کارمند و دوتابعیتی در دولت اعتدال اتفاق افتاده، بطوری که برخی از جاسوسان پس از دستگیری توسط سازمان اطلاعات سپاه، اعتراف کرده‌؛ آنقدر به رئیس جمهور ایران نزدیک شده بوده، که بوی آدمس او را هم استشمام کرده است!

دستگیری جاسوس در دفتر کار مشاور فرهنگی رئیس جمهور، حضور جاسوس در معاونت امور زنان، دستگیری جاسوس در تیم مذاکرات هسته‌ای، دستگیری و فرار برخی از جاسوسان از معاونت سازمان محیط زیست و ... همگی خبر از آن می دهد که دولت حسن روحانی، بهشت جاسوسان است! و گرنه کدام رئیس جمهور احمق در وضعیت تحریم و بحران اقتصادی و شکست برجام، درب خزانه کشور را می‌گشاید و دستور فروش 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه را صادر و امروز هم با پررویی خود را مسئول این افتضاح بزرگ نداند!

آقای فلاحت پیشه بداند که قبل از تذکر ایشان به وزیر اطلاعات مدتها قبل آقای رحیم پورازغدی، نفوذ جاسوس در سطوح بالای مدیریتی کشور را متذکر شده بودند. البته ممکن وزیر اطلاعات، حضور جاسوس در بدنه دولت را همانند حضور دوتابعیتی‌ها، منکر شود، که با دستگیر و فرار برخی جواسیس دوتابعیتی، نادرست بودن حرف وزیر اطلاعات تائید شد! که باید وزیر پاسخگو باشد!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ