سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند چراغ خدا در زمین است، پس هرکس که خداوند خیرش را بخواهد، از آن پرتوی بر می گیرد . [امام علی علیه السلام ـ در حکمتهای منسوب به ایشان ـ]
 
شنبه 97 اسفند 18 , ساعت 1:22 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در رشت گفت: «رئیس جمهور فرانسه هم خصوصی و هم در مصاحبه مطبوعاتی علنی در حضور من گفت؛ که در سال 91 ما پنج کشور به اتفاق هم تصمیم به حمله و جنگ با ایران گرفته بودیم فقط درباره زمانش بحث می‌کردیم اما وقتی شما رئیس جمهور شدید، دیدیم شرایط عوض شده ما هم دست نگه داشتیم تا ببینیم شرایط جدید چه می‌شود.»1

حسن روحانی مالک اشتر نیست زیرا خیمه تزویر رئیس جمهور فرانسه را هدف نگرفت و در پاسخ دندان شکن، لال ماند‌! ولذا او اشعث بن کندی است که حکمیت را بر علی علیه السلام، برای تکمیل پازل دشمن(معاویه) بکار بست و خائنانه باز نشر پیام رئیس جمهور فرانسه را برای تصویب لوایح ننگین CFT و پالرمو دنبال می‌کند!

یکی از استراتژیستهای اسرائیلی می‌گوید: "اگر طرف مقابل شما از بلف بترسد، اثر آن از صدها حمله نظامی موفق، بیشتر است"، لذا ترسوی بزدل دوران دفاع مقدس و اشرافی امروز، حمله نظامی کشورهای غربی را در ذهن فلج فراماسونری خود، قطعی دانسته و بدون شلیک یک گلوله از سوی دشمن، با طرح "خزانه خالی" و "هر توافقی بهتر از عدم توافق است" توان هسته ای کشور را برای نابودی، تسلیم بیگانگان نمود!

آری دشمنان ملت و کشور ایران،با بلوف حمله نظامی، ذهن معیوب فراماسونری اشعث زمان را تهدید و پس از اخذ 111 امتیاز نقد در برجام و امتیازهای قرون وسطایی دیگر، حسن روحانی را در برهوت توهم لغو تحریمها و چرخیدن سانتریفیوژها و اقتصاد مردم رها کردند! بطوری که ننگ امتیازهای پادشاهان قاجار و پهلوی، با خیانتهای  حسن روحانی به کشورمان، بر پیشانی او نقش بست!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ