سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ [عیسی علیه السلام]
 
جمعه 98 فروردین 9 , ساعت 8:13 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شعار محوری و اصلی حسن روحانی در انتخابات 92 و 96 "تــدبــیــر و امــیــد" بوده و حتی برخی از نمایندگان مجلس، فراکسیون امید را برای رخنه و نفوذ خائنانه دولت در خانه ملت، برگزیدند!

حال بعد از گذشت بیش از 5 سال از عمر نکبت بار دولت حسن روحانی بر کشور انقلابی ایران، نه تنها نشانه‌ای از تدبیر و امید دیده نمی‌شود،ت بلکه با اقدامات ضدمردمی و ضدانقلابی، به پمپاژ ناامیدی و تخریب وحدت ملی با هدف تغییر و استحاله نظام و ملت پرداخته‌اند!

ممکن است دوستان همراه وبلاگ وزنه سیاسی، از مصادیق ناامیدی و بی تدبیری دولت اعتدال بپرسند، که باید گفت؛ آنچه در اجراء منافقانه برجام و اجراء مخفیانه سند 2030 ، FATF ، قراردادهای نفتی و غیر نفتی با اروپا و آمریکا و حراج بیش از 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه اتفاق افتاده، خیانت و ناامیدکردن ملت را بدنبال داشته است. آیا در رسیدگی و حل مشکلات مردم زلزله زده استان کرمانشاه و سیل اخیر استانهای گلستان و مازندران، تدبیر و امیدی وجود داشته است؟!

شواهد نشان می‌دهد که دولت حسن روحانی و بخشی از نمایندگان مجلس، با بهره‌گیری از مکتب تقی‌زاده‌ و ملکم خان‌ ارمنی، عمدا بدنبال پروژه پمپاژ "ناامیدی" و "ما نمی‌توانیم" هستند و لذا وقتی رهبر معظم انقلاب، با پروژه ناامید کننده ملت، از سوی دولت، در خصوص حل مشکلات مردم سیل زده استانهای گلستان و مازندران روبرو شدند، بفوریت مدیریت پمپاژ امید در مردم را به اقتدار آفرینان سپاه و ارتش سپرده و دستور رسیدگی و حل مشکلات مردم سیل زده را به ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح صادر فرمودند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ