سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هر آدمى دو فرشته است که او را مى‏پایند و چون قدر الهى رسد بدان واگذارش نمایند ، و مدت زندگانى که براى انسان است چون سپرى وى را نگهبان است . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 فروردین 18 , ساعت 4:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

استراتژی امام سجاد علیه السلام و زینب کبری سلام الله علیها در نقل خاطرات کربلا و حماسه عاشورا، از چنان عمق و جاذبه‌ای برخوردار بود، که دیری نپائید، بنیان رژیم اموی را سُست و لذا سیره نقل خاطرات حماسی و انقلابی آن دو نور الهی، چراغ نور افشانی برای تداوم جریان شیعی و اسلام ناب محمدی از خطرات جریان نفاق اسلام اموی بوده است.

خاطره‌گویی و برگزاری یادواره‌های شهدا کربلا، در سه سطح عمومی، نخبگانی و خصوصی از سوی امام سجاد و زینب کبری از کربلا آغاز، در کوچه‌ها، خیابانها و مساجد کوفه، شام و مدینه ادامه و در زمان امامت صادق آل محمد، صلی الله علیه و آله و سلم، رژیم جعلی اموی فروپاشید، لذا تداوم حرکت آل الله در نقل خاطرات حماسی عاشورا، چراغ فروزانی برای ادامه مسیر اسلام ناب محمدی و گسترش تشیع گردید.

حقیر بر این باورم که نقل خاطرات حماسی دفاع مقدس، باید زمینه‌ساز "گام دوم انقلاب" و حرکت بر مدار "بیداری اسلامی" و "تمدن سازی اسلامی" باشد. چرا که حضرت روح الله فرمان داده و فرمودند: "اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد" و "پرچم را باید به دست صاحب اصلی اش امام زمان بسپاریم. لذا ماموریت و تکلیف رزمندگان دفاع مقدس در تقدیم پرچم انقلاب، بدست منجی عالم بشریت، عجل الله تعالی فرجه الشریف، از سوی معمار کبیر انقلاب معین شده است، آیا فرمان امام را فرمان برده‌ایم و یا به روایت غفلت پرداخته‌ایم؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ