سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی خرد که اسیر دست هوسی امیر است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 98 فروردین 18 , ساعت 11:31 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان غربگرای لیبرال نفوذی در قوای اجرایی و تقنینی، وضعیت اداری و اجرایی کشور را بگونه ای رقم زده که مطابق طراحی پازل سازمانهای جاسوسی «ام‌ آی 6»، «موساد» و «سیا» برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است! لذا سازمانهای جاسوسی فوق، به اجراء اهداف خود، با توجه به نفوذ غربگرایان در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز جمهوری اسلامی بسیار امیدوارند!

اگر محل تحصیل تعدادی از اعضاء دولت بررسی شود، به عمق خطر این جریان نفوذی پی می‌بریم؛ توجه، توجه!!! محل تحصیل حسن روحانی، انگلستان! - محمدباقر نوبخت، آمریکا! - محمود واعظی، آمریکا! - عباس آخوندی، آمریکا!محمد جواد ظریف، آمریکا! - محمد نهاوندیان، آمریکا! - رضا اردکانیان، کانادا! - لعیا جنیدی دوره پِژوهش در آمریکا! - منصور غلامی استرالیا! - محمد اسلامی آمریکا و کانادا!

 به جرأت می توان گفت که بیش از 98 درصد تحصیل کردگان در غرب، از دوران قاجار تا کنون، در خدمت اهداف جریان فراماسونری بوده و به کشورخود ایران، خیانت کرده‌اند! که مقام معظم رهبری در سخنرانی اولین روز سال 98 به نفوذ تقی‌زاده‌ها اشاره فرمودند.

حال به طراحی اهداف 5 گانه سازمانهای جاسوسی «ام‌ آی 6»، «موساد» و «سیا» برای سرنگونی نظام اسلامی ایران بر اساس خبر قطعی وزیر سابق اطلاعات کشورمان می‌پردازم:

طراحی اول: القاء ضرورت کنارآمدن با کدخدا به عنوان تنها گزینه فرار از مشکلات اقتصادی

طراحی دوم: ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیریها در سه حوزه «مسئولین، نخبگان و مردم»

طراحی سوم: تلاش برای فرسایش ظرفیتهای نظام در داخل

طراحی چهارم: پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت گیری های سیاست خارجی نظام همانند حمایت از نهضت های مختلف در کشورهای دیگر مثل عراق، سوریه، یمن و...

طراحی پنجم: ایجاد این باور برای مردم که برای حل مشکلات اقتصادی باید سیاست های اصولی خارجی را تغییر داد با آوردن برجام و اف ای تی اف و مباحثی از این قبیل.

آنچه در 15 ماه گذشته از سوی دولت -با سکوت ننگین اکثریت نمایندگان مجلس-، بدان دامن زده شده، تحمیل بحران سنگین اقتصادی به ملت است که در راستای اهداف 5 گانه سازمانهای جاسوسی غرب است!

ظاهرا فتنه 98 معجونی از توطئه دشمنان خارجی و لیبرالهای غربزده داخلی است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ