سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 فروردین 19 , ساعت 11:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی: «اگر تحریم نبودیم، نرخ امسال دلار حدود 6000 تومان بود!»

راستی از رئیس جمهور لیبرالی که وعده دروغ زیاد داده، تعیین نرخ هر دلار 6 هزار تومان، چه معنی دارد؟!

باید گفت؛ حسن روحانی دیوانه است، یا دیگر امکان مقصر نشان دادن دولت قبل و کاندیدای رقیب در سال 96 وجود ندارد؟ا لذا تمام مشکلات اقتصادی را به گردن تحریمهای آمریکا می‌اندازد و از پذیرش جنایات خود در کوچک کردن سفره ملت، سرباز میزند! مثلا چرا دولت جلوی صادرات پیاز را قبل از 15 فروردین 98 نگرفت تا قیمت آن نجومی نشود؟!

اگر قرار بوده که قیمت دلار بعد از رفع تحریم، 6 هزار تومان باشد، غلط کردید برجام را با انهدام تأسیسات هسته‌ای، بدون توجه به دستور رهبری اجرا کردید!

باید از برجامیان خبیث لیبرال نفوذی در قدرت پرسید؛ کدام جریان سیاسی منافق و آلوده به تخلفات اقتصادی و امنیتی، بعد از تصویب برجام، ملت را برای جشن و پایکوبی به خیابانها کشاند و در دست آنها یک دلار آمریکا را 1000 تومان نشان داد؟!

ضمنا به حسن روحانی لیبرال باید گفت؛ حتی در وضعیت اقتصادی امروز، قیمت دلار بیش از 6 هزار تومان نیست، ولی دولت اعتدال عامدانه با سوء مدیریت، قیمت دلار را در مرز 14 هزار تومان نگه داشته، تا زمینه نارضایتی ملت را برای ایجاد فتنه 98 با هدایت سازمانهای جاسوسی بیگانه فراهم نماید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ