سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 98 اردیبهشت 1 , ساعت 5:44 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فکر کنیم رئیس جمهور رئیسی یا قالیباف است و جریان اعتدال و اصلاحات، قوای مجریه و مقننه را در تصرف ندارند.

حالا کشور و مردم دچار بحران شدید اقتصادی‌اند، آمریکا و اروپا از برجام خارج شده و تحریمها را تشدید کرده‌اند، با دستور رئیس جمهور 18 میلیارد دلار و بیش از 60 تن سکه از ذخایر استراتژیک کشور را به تعدادی از سرمایه داران زالو صفت داده‌اند، سیل بخاطر مدیریت بی کفایت دولت، وزیر نیرو و مدیران سدهای دز و کرخه، مردم برخی از شهرها و روستاهای خوزستان را آواره و در وضعیت بغرنج قرار داده است، سیل بخش قابل توجهی از منازل و زندگی مردم استانهای لرستان، گلستان، مازندران و ایلام را نابود کرده است، دولت و مجلس، در مقابل افزایش 2 میلیون تومانی هزینه‎‌های زندگی، تنها 500 هزار تومان به حقوق کارگران و کارمندان افزوده است!  

در این شرایط سخت، رئیس جمهور برای تفریح و اشرافیگری به قشم رفته و هتاکانه در جلسه‌ای که مقام معظم رهبری برای بررسی وضعیت مردم سیل‌زده برگزار کرده، شرکت نمی‌کند، آیا اصلاح طلبان، فتنه‌گران، براندازان و اپوزسیون خارج از کشور سکوت می‌کردند؟  

در پاسخ، باید گفت؛ قطعا این جماعت، سکوت نکرده و فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 را در کف خیابانهای شهرهای کشور دامن زده و کشور را به آشوب می‌کشیدند.

حال جریان انقلابی می‌بیند که رئیس جمهور کشور، فردی لیبرال است و مردم به خاطر غربزدگی و لیبرال‌منشی و یحتمل، فتنه‌گری دولت و مجلس، دچار شدیدترین بحران اقتصادی شده و جریان غرگرا، برای فرافکنی، با استفاده از قدرت رسانه و فضای مجازی، به تخریب جریان انقلابی و شگستن وحدت ملت ایران و عراق مشغول است.

مگر جریان انقلابی، ندای این‌عمار امام خامنه‌ای را نشنیده؟ آیا فرمان "آتش به اختیار" رهبری را فراموش کرده؟! مگر فتنه کوچک شدن سفره مردم، توسط دولت و مجلس غرگرا را نمی بینند، که ستونهای انقلاب اسلامی را هدف گرفته‌اند؟

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «مراقب استفاده دشمن از ابزار رسانه باشید. دشمن از ابزار رسانه استفاده می کند برای اثرگذاری بر افکار عمومی. توجه کنید! ابزار رسانه، ابزار مهم و اگر دست دشمن باشد، ابزار خطرناکی است. ابزار رسانه را تشبیه می کنند به سلاح های شیمیایی در جنگ نظامی.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ