سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند از قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال نفرت دارد [امام کاظم علیه السلام]
 
یکشنبه 98 اردیبهشت 15 , ساعت 12:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هر گاه غربزده‌های لیبرال به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی نفوذ کنند، شرایط برای انقلاب اسلامی و ملت، سخت شده است. مثلا وقتی محمد خاتمی رئیس جمهور بود، "گفتگوی تمدنها" را مطرح کرد! لذا در شرایطی که "مرکز گفتگوی تمدنها" به محل عیش و عیاشی و زنبارگی رئیس فراری آن تبدیل شده و رئیس جمهور وقت آمریکا ایران را در محور شرارت قرار داد، اما خاتمی از "گفتگوی تمدنها" دفاع می‌کرد!ا

بی شک شرایط روزهای ریاست جمهوری محمد خاتمی در دفاع از "گفتگوی تمدنها" را حسن روحانی به ارث برده! گویا بندنافش به برجام آمریکایی، وصل بوده و یا شیر برجام به او نوشانده‌اند! البته؛ از چاه فاضلاب برجام، نان ریاست جمهوری دوازدهم، نصیب حسن روحانی شده و بوی متعفن آن، نصیب مردم ایران!

ترامپ از برجام خارج شد. به اعتراف وزیر خارجه روحانی، اروپا هم به یک درصد برجام عمل نکرده! اما رئیس جمهور، همچنان به برجام فخر می‌ورزد و ناجوامردانه اقدامی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم نمی‌کند!

در شرایطی که ترامپ بر خلاف محتوای برجام، تحریمها را گسترش می‌دهد، حسن روحانی مثل آن پادشاه عریان که فکر می‌کرد لباس فاخری به تن دارد، سر از فاضلاب برجام بیرون نمی‌کشد و مانند قوم بهانه‌گیر بنی اسرائیل، توکل بر کدخدا و غرب را بجای توکل برخدا و تناول غذای بهشتی نشانده و بدلیل نیات پلید وابستگی به غرب، از برجام دفاع می‌نماید! بطوری که این دفاع مکارانه، صدای روزنامه واشنگتن پست را هم درآورده و نوشته است: "علت هجمه‌های پی‌در‌پی ترامپ علیه ایران این است، که پاسخ محکمی از سوی ایران نمی‌بیند."

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ