سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد، ژرفای حکمت و با حکمت، ژرفای خرد بیرون آورده می شود . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 98 اردیبهشت 15 , ساعت 4:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چند روز پیش گروهک تروریستی منافقین(مجاهدین خلق) در خبری اعلان کردند که قصد ترور آیت اله رئیسی رئیس جدید قوه قضائیه و سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را دارند.

در تروریست بودن گروهک منافقین، شکی نیست، اما طرح ترور فوق، بدون هدایت و هماهنگی با نفوذیهای درون دولت و مجلس ایران، نخواهد بود!، زیرا مشی و ایدئولژی منافقین نفوذی در قدرت، با منافقین خارجی یکی است، شاهد این ادعا، پرونده مخدومه و سربه مهر شهادت شهیدان رجایی و باهنر است.

مسعود کشمیری عامل اصلی شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، اما ادله‌ای به دادستان کل کشور ربانی املشی، دادستان تهران لاجوردی و عضو شورای عالی قضایی قدوسی، می گفت؛ که ترور شهیدان رجایی و باهنر بدون هماهنگی و همکاری منافقین نفوذی در نخست وزیری انجام نشده و لذا انگشت اتهام به سمت کسانی رفت که برای کشمیری فراری، جنازه ساخته بودند!

با آغاز بازجویی از متهمین، منافقین نفوذی در نخست وزیری، با حمایت مرحوم هاشمی رفسنجانی،  رسیدگی به پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر را مختل و سپس با انتصاب موسوی خوئینی‌ها بعنوان دادستان کل کشور، پرونده مختومه و از جریان رسیدگی خارج می‌شود! (آیت‌اله قدوسی در 14 شهریور، آیت‌اله ربانی املشی با ترور بیولوژیک و اسدالله لاجوردی در سال 77 بدست منافقین به شهادت می‌رسند.)

نتیجه:

1-وقتی آیت اله رئیسی تصمیم می‌گیرد، که ثروتهای نامشروع و حرام اصحاب زر و زور و تزویر را با تأسی از مولایمان علی علیه السلام، بازستاند، بلافاصله طرح ترور ایشان از سوی جبهه نفاق خارجی برای حمایت از منافقین نفوذی داخلی، "کـــــلیــــــد" می‌خورد.

2-با شکست برجام و یحتمل، ریخته شدن جریان زر و زور و تزویر به زباله‌دان، جریان نفاق نفوذی در قدرت، بیکار ننشسته و برگ برنده قدرت منطقه‌ای نظام اسلامی را برای معامله با کدخدا(آمریکا) بر نیزه خواهد برد و لذا، چشم پوشی از قدرت منطقه‌ای ایران، بدون ترور مالک اشتر علی زمان، امکان ندارد و این چنین، طرح ترور سردار سلیمانی در دستور کار منافقین خارجی، برای براندازی انقلاب اسلامی، توسط منافقین داخلی، در دستور کار قرار می‌گیرد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ