سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 98 اردیبهشت 20 , ساعت 4:49 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در پی صدور بیانیه شورای عالی امنیت ملی و مهلت 60 روزه به اتحادیه اروپا جهت انجام تعهدات نفتی و بانکی بر اساس برجام، اتحادیه اروپا بلافاصله اعلام کرد، که هیچ ضرب‌الاجلی را از سوی تهران نمی‌پذیرد.

مفهوم پاسخ فوری اتحادیه اروپا این است، که در مهلت یک سال1 گذشته، به یک درصد تعهداتمان در برجام، عمل نکردیم! و طبق پیش بینی رهبری ایران، به ریش رئیس جمهورتان خندیدیم و 60 روزه دیگر هم می‌خندیم!، چرا؟ که در رئیس جمهور شما، آثار ترس، ذلت، نیاز، ضعف و انفعال را دیده‌ایم ولذا نگران نیستیم، زیرا آزموده را آزمودن خطا است!

در مقابل اقدام فوری و قاطع اتحادیه اروپا چه باید کرد؟ آیا رئیس جمهورمان بعد از یک سال اعتماد، انفعال و انتظار بیجا در برابر اروپا، بازهم دست روی دست می‌گذارد و منفعلانه 60 روز دیگر، به اروپای بدعهد فرصت می‌دهد؟ و یا در یک اقدام قاطع، دستور خروج از ان.پی.تی و تزریق گاز UF6 را به سانتریفیوژهای مرکز هسته‌ای فردو، برای غنی سازی 20 درصد، صادر می‌نماید؟

پیام راهپیمایی ملت ایران بعد از نماز جمعه 20 اردیبهشت 98 "اشدا علی الکفار و رحما بینهم" بود، لذا مزد راهپیمایی مردم کشورمان با زبان روزه، موضع‌گیری فوری و انقلابی شورایعالی امنیت ملی، دولت و مجلس شورای اسلامی است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ