سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در نبودِ برادرتان، به بهترین شکلی که دوستدارید در نبودتان از شما یاد کند، از او یاد کنید . [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 اردیبهشت 25 , ساعت 1:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حمله نظامی آمریکا به سایر کشورها، دارای مقدماتی است، که تا آن مقدمات فراهم نشود، حمله نظامی منتفی است.

اولین مقدمه، فشارهای شورای امنیت سازمان ملل، برای بازرسی از مراکز حیاطی و نظامی کشور مورد هدف است.

دومین مقدمه، با تصویب قطعنامه‌های در شورای امنیت سازمان ملل، قدرت نظامی و موشکی آن کشور را به نابودی کشاند.(عراق و لیبی)

سومین مقدمه، اطمینان از عدم رویارویی مردم آن کشور، با نظامیانش، شکستن وحدت مردم، خستگی نظامیان و رویارویی حاکمان آن کشور با مردم است.

نتیجه اول:

1-مقدمات فوف، برای عملیات نظامی آمریکا در ایران، فراهم نیست.

2-رهبر معظم انقلاب در دیدار مورخ 23 اردیبهشت 98 با مسئولین نظام فرمودند: «بنا نیست جنگی انجام بگیرد و انجام هم نخواهد گرفت، ... مذاکره سم است، جنگ هم نخواهد شد.»

3-الف- نیروهای نظامی با ایمان، قدرتمند و آماده جمهوری اسلامی ایران ب- قدرت موشکی ویرانگر، که قادر است، تمام پایگاههای نظامی آمریکا را تا فاصله 2 هزار کیلومتری نابود کند. ج- قدرت نیروهای مقاومت، در نزدیکی پایگاهای آمریکا و اسرائیل در منطقه و فرامنطقه‌ د- جنگ نظامی آمریکا بر علیه ایران، نابودی اسرائیل و قارونهای نفتی خلیج فارس را بدنبال دارد. ه- تنگه استراتژیک هرمز محل ترانزیت روزانه بیش از 17 میلیون بشکه نفت، تحت کنترل ناوگان قدرتمند نظامی و موشکهای ویرانگر جمهوری اسلامی است. و- نیروهای نظامی آمریکا در عملیات سردارشهید نادر مهدوی در سال 66 و اسارت نیروهای تکاور خود در سال 94 را تجربه کرده و لذا حاضر به شکست آن تجربه‌ها نیست.

نتیجه دوم: 1-به وعده صادق رهبرمان مطمئنیم 2-مقدمات سه گانه، برای آمریکا فراهم نیست 3- آمریکا ذلیلانه وزیر خارجه‌اش را برای رایزنی با ایران و اطمینان از عدم حمله نیروهای جبهه مقاومت به نظامیان آمریکایی، به عراق اعزام کرد.  پس جنگ نظامی، منتفی است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ