سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از مصاحبت با فاسقان، بدکاران و آنان که آشکارا مرتکب معصیت می شوند، بپرهیز . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 خرداد 1 , ساعت 12:58 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رییس جمهور در دیدار جمعی از روحانیون: «همانگونه که در جنگ 8 ساله، اختیارات ویژه‌ای را از امام گرفته و جنگ را اداره کردیم، امروز هم به چنین اختیاراتی نیاز داریم.»

پرونده آلوده حسن روحانی، در خصوص بهره‌مندی از اختیارات ویژه، خبر از خیانت او به دین، انقلاب، رهبر، کشور و ملت ایران می دهد! ولذا دست حسن روحانی برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا، باز است، مگر اینکه با اختیارات ویژه قصد ایجاد فتنه 98 در کشور را داشته باشد! 

1-پرونده ملاقات محرمانه حسن روحانی با عناصری از سازمان جاسوسی موساد در سال 65 با سؤاستفاده از اختیارات ویژه ستاد پشتیبانی جنگ بر علیه امام، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، با هماهنگی و پشتیبانی مرحوم مغروق در استخر فرح در هتل پاریژن پاریس!

2-مذاکرات هسته‌ای با سه کشور اروپایی که به تعطیلی و تعلیق تمام مراکز هسته ای ایران در سال 1382 منجر شد!

3-اجرا توافقاتی مثل برجام، توافقنامه پاریس، قراردادهای 25 ساله نفتی، اجاره 25 ساله بندر چاه بهار به هندوستان، اجراء مخفیانه و غیر قانونی سند 2030 بر علیه مبانی دینی و اعتقادی نوجوانان دانش آموز! اجراء FATF ، اصرار بر تصویب CFT و ...!

4-مخالفتهای صریح و علنی با بیانات و دستورات ولایت فقیه و نهادهای انقلابی و نظامی کشور و همزمان، حمایت مطلق ابزار استعمار نو(فضای مجازی) بر علیه مبانی، دینی، انقلابی و هویت ملت ایران.

قصد و نیت حسن روحانی از اختیارات ویژه چیست؟ 1-تبرئه برادر خود و برادر معاون اولش و سایر دزدان سببی و نسبی 2-زمینه سازی تغییر و براندازی انقلاب اسلامی، به نفع کدخدای خود آمریکا!

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ