سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به غالب پسر صعصعه ابو الفرزدق در گفتگویى که میانشان رفت فرمود : ] شتران فراوانت را چه شد ؟ [ گفت : امیر مؤمنان پرداخت حقوق پراکنده‏شان کرد . این بهترین راه آن است . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 خرداد 6 , ساعت 3:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دوازدهیمن سال ریاست علی لاریجانی بر مجلس، با تلفات همراه شد! آیا برادر همسر علی لاریجانی(علی مطهری) قربانی ریاست لاریجانی بر مجلس شد؟!

ظرفیت لابیگری علی لاریجانی در سطحی است، که هم می تواند برجام را در 20 دقیقه به تصویب برساند! و هم نایب رئیسی را به یک افرد انقلابی(مصری) واگذار نماید! و هم مجلس را از رأس امور به زیر بکشاند!

البته به علی لاریجانی تفهیم شد، که برای ادامه ریاست بر مجلس، باید امتیاز نقد بدهد، زیرا سال گذشته، بدون پرداخت امتیاز، رئیس ماند ولذا برای ریاست سال دوازدهم، مجبور به ذبح برادر همسر خود شد!

شاید هم اقلیت نمایندگان ولایی مجلس، به آیه 249 سوره بقره، اعتقاد راسخ داشته، که می‌فرماید: ... کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرینَ

ترجمه: چه بسیار گروه کوچکی که به فرمان خدا، بر گروههای عظیمی پیروز شدند، و خداوند با صابران است.

آری اقلیت نمایندگان ولایی مجلس که تعداد آنان کمتر از 55 نفر است، با صبر و استقامت و حمایت صادقانه از ملت، نایب رئیسی دوم مجلس را بدست آوردند، تا بلکه مجلس شورای اسلامی از وکیل الدوله بودن، به سمت انقلابیگری و دفاع از مردم، تغییر ریل داده و رفته رفته در رأس امور قرار گیرد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ