سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا پس از سرکشى روى به ما نهد ، چون ماده شتر بدخو که به بچه خود مهربان بود ، سپس این آیه را خواند « و مى‏خواهیم بر آنان که مردم ناتوانشان شمرده‏اند منّت نهیم و آنان را امامان و وارثان گردانیم . » [نهج البلاغه]
 
شنبه 98 خرداد 11 , ساعت 11:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سال 92 :« والله العلی العظیم اگر مشکلات کشور، راه حل نداشت، من کاندید نمی‌شدم.»

سال 92 : «راه حل های صد روزه برای حل مشکلات داخلی و خارجی دارم.»

سال 96 :«من کی گفتم مشکلات را صدروزه حل می‌کنم؟»

سال 98 :«دولت نه در سیاست خارجه اختیار دارد ... نه اختیار فرهنگ و صدا و سیما در دست دولت است ... 1چیزی از دولت می‌خواهید که اختیاری ندارد و اختیارات باید با امکانات متناسب باشد.»

جملات فوق توسط یک فرد کودن، شیاد، پریشان احوال، متوهم و لامذهب بیان نشده، بلکه از سوی فردی است که علاوه بر لباس روحانیت، از اول انقلاب هم در سطوح مختلف مدیریتی کشور، حضور داشته و آن کسی نیست، به غیر از حسن روحانی لیبرال غربزده!

شاید اگر مردم ایران گوینده سخنان را نشناسند، او را یک فرد دیوانه، فریبکار، بی‌دین، دروغگو، مأمور سازمانهای جاسوسی و فرصت طلب معرفی نمایند! لذا قضاوت در این رابطه را به ملت فهیم ایران واگذار می‌کنم که چرا، فردی مسلمان تا این حد از اخلاق و دین سقوط نماید و با کلید تزویر و قسم جلاله، مردم برای حل مشکلات اقتصادی به او رأی دهند، اما سال 98 در اوج بحران اقتصادی عمدی! منافقانه بگوید؛ اختیار ندارم!

به نظرتان؛ آیا بجای چاپ داستان چوپان دروغگو در کتاب فارسی ابتدایی، حسن روحانی دروغگو چاپ نشود؟

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ