سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما أهل‏بیت را دوست گیرد ، درویشى را همچون پوشاک بپذیرد [ و گاه این سخن را به معنى دیگر تأویل کنند که اینجا جاى آوردن آن نیست . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 98 خرداد 24 , ساعت 11:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کانونِ اصلی دشمنی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی، آمریکا است و لذا آمریکا در 4 دهه گذشته همواره برای تغییر، براندازی و حصر انقلاب اسلامی به هر توطئه‌ای متوسل شده، اما به اعتقاد دوستان و اعتراف دشمنان، انقلاب اسلامی، اقتدارش افزون و بازدارندگیش، قدرت نظامی شیطان بزرگ را تحقیر کرده است.1

یکی از مولفه‌های قدرت اسلام و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان، عنصر مقاومت است (کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن الله) و لذا عظمت، اقتدار و هیبت رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرستاده ویژه کاخ سفید(نخست وزیر ژاپن) درس مقاومت بود. بطوریکه ابهت و اقتدار امام خامنه‌ای، نخست وزیر ژاپن را دچار فراموشی مبانی دیپلماتیک نمود!

وقتی امام خامنه‌ای فرمودند: «من شخص ترامپ را شایسته‌ی مبادله‌ی هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.» نخست وزیر ژاپن پیام ویژه ترامپ را که در روی میز گذاشته و قصد تحویل آن را به رهبری داشت، بدست گرفته و در زیر نشیمن‌گاه خود قرار داد!

آری امام جامعه در مرقد مطهر حضرت روح الله از مقاومت گفت؛ و چه زود جهان اوج مقاومت ملت ایران را مشاهده و جبهه استکبار را متزلزل، گیج و متحیر نمود و لذا نماینده سابق مجلس کویت، مقاومت را اینگونه فهمید و در توئیت خود نوشت: «دیروز عبیدالله به امام حسین (ع) در کربلا نامه نوشت و داد به عمرسعد تا امام جوابش رو بده و امام فرمود جوابی نمیدهم و حالا تاریخ تکرار می‌شود، [ایت الله] خامنه‌ای : جوابی به او نمیدهم.»

آیا لیبرالهای نفوذی در دولت اعتدال و مجلس شورای اسلامی به اندازه نماینده سابق مجلس کویت درس مقاومت را فهمیدند؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ