سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترینِ فریضه ها و واجب ترین آنها بر انسان، شناخت پروردگار و اقرار به بندگی اوست . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 98 تیر 7 , ساعت 11:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

گفتمان اسلام رحمانی حسن روحانی(اسلام لیبرال) برای شبکه‌های جاسوسی جهان آنقدر جذاب و شناخته شده بود،که با شروع ریاست جمهوریش در سال 92 ، هجوم عناصر دوتابعیتی جاسوس را در وزارت نفت! نهاد ریاست جمهوری! سازمان محیط زیست! تیم مذاکره کننده هسته‌ای شاهد بودیم.

با اجراء برجام، شرکتهای اروپایی، در حالی وارد ایران ‌شدند، که سربازان پیاده نظام آنان، قبلا به ایران آمده و در حوزه نفت در کنار وزیر، جا خوش کرده و حتی قراردادهای جدید نفتی 20 و 25 ساله را تنظیم و آماده کرده بودند! قراردادهایی که هیچ کس، حتی نمانیدگان مجلس هم از محتوای آنها اطلاعی نداشتند!1

اگر بشنویم، خانم الهام حسن زاده، جاسوس دستگیر شده با 16 مدیر ارشد وزارت نفت، در تنظیم قراردادهای استعماری جدید نفتی نقش داشته، نباید تعجب نمائیم، زیرا اسلام رحمانی، برای تمام براندازان، فتنه‌گران، منافقین و جواسیس، موقعیت استراتژیکی را از قبل مهیا کرده بود!

سید مهدی حسینی و سید نصرالله ابراهیمی همزمان با آغاز وزارت نفت بیژن زنگنه، از انگلستان راهی ایران شدند و مسئولیت تنظیم قراردادهای جدید نفتی‌، به سید مهدی حسینی واگذار و او هم خانم آیه کاتبی (رفیق خانم الهام حسن زاده) را به عنوان دبیر کمیته بازنگری قراردادهای نفتی انتخاب کرد.

خانم الهام حسن زاده، بعد از اخراج از دانشگاه آزاد به لندن رفت و با آغاز ریاست جمهوری حسن روحانی به کشور بازگشت و خیلی زود جای خود را در وزارت نفت باز کرد و لذا با عنایت دولت اعتدال و هدایت سرویس جاسوسی MI6 انگلیس، موفق شد، 16 مدیر ارشد وزارت نفت را بعد از اخذ مدارک و اسناد مهم وزارتخانه، در جلوی دوربینهای مخفی، به فساد اخلاقی بکشاند!

به نظرتان؛ وقتی این همه جاسوس، با چراغ سبز دولت اعتدال به کشور هجوم آورده و در مراکز مهم و حساس نفوذ کرده، آیا به یک شبکه شنود گسترده برای محافظت از منافع ملت و کشور نیاز نیست؟

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ