سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، همنشین نیکویی برای ایمان است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 98 تیر 9 , ساعت 11:11 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سازمان فدرال همکاری‌های نظامی-فنی روسیه اعلام کرد: «مسکو آماده تحویل سامانه پدافند هوایی اس-400 به ایران است، اما هنوز درخواستی از ایران در این خصوص دریافت نکرده است.»

وقتی موشک سوم خرداد، پهپاد پیشرفته و رادارگریز آمریکا را منهدم کرد، کشورهای دارای تکنولژی پیشرفته موشکی زمین به هوا، پیشنهاد فروش موشک اس1- 400 به ایران دادند، اما ایران قوی و قدرتمند است.

وقتی اقتدارت را به رخ جهانیان کشیدی و استکبار طعم شکست و ذلت را با موشک سوم خرداد چشید، آنگاه کشورهای قدرتمند، برای فروش تکنولژی پیشرفته‌شان، پشت مرزهایت صف می‌کشند، اما اگر به طریق حسن روحانی بخواهی بازی برد-برد کنی!، مجبوری برای خوشایند کدخدا، قبل از هر خریدی، اراجیف مورد پسند او را بر زبان جاری کنی، که با عزت و استقلال کشورت فرسنگها فاصله دارد! اما روحانی و ظریف، به ملت، کشور و انقلاب خیانت کردند!

حسن روحانی در سال 92 و 94 گفت: «خزانه خالی است» ... «تحریمها باید برود، تا مشکل آب آشامیدنی مردم حل شود!» و ظریف هم گفت: «آمریکا می‌تواند با یک بمب، سیتم دفاعی ما را از کار بیندازد.»

کدام دیپلماسی به اقتدار ایران عزت بخشید؟ دیپلماسی ذلیلانه لیبرالها با خروجی برجام، یا قدرت موشکی، با انهدام پهپاد رادارگریز و گران‌قمیت آمریکا؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ