سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوق، خوی صاحبان یقین است . [.امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 98 تیر 10 , ساعت 3:34 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به جرأت باید گفت؛ که تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران که به برجام منتهی شد، یا خائن‌ند، یا احمق‌ند و یا مأمور خلع سلاح شده! زیرا شرایط اتحادیه اروپا با آمریکا در برجام متفاوت است! یعنی آمریکا الزامی برای لغو تحریمها نداشته! اما اروپا الزام به لغو تحریمها داشته و حق اعمال تحریمهای لغو شده را برابر بند 36 برجام ندارد!

در بند 36 برجام چنین آمده: «اتحادیه اروپایی از بازگرداندن یا تحمیل مجدد تحریم‌هایی که اجرای آنهان را وفق این برجام لغو کرده است، خودداری می‌نماید، فارغ از فرآیند حل و فصل اختلافات پیش بینی شده در این برجام. هیچ گونه تحریم جدید هسته‌ای شورای امنیت و هیچ گونه تحریم جدید اتحادیه اروپایی وجود نخواهد داشت...»

بند 36 برجام، وظیفه اروپا را جهت لغو تحریمها به صراحت بیان کرده، اما چرا مذاکره کننده هسته‌ای ایران، بجای فشار بر اروپا، به اینستکس رضایت داده و حول محور این بسته خالی مذاکره می‌کنند؟!

نتیجه بررسی بند 36 برجام، این است؛ که تیم مذاکره کننده هسته ‌ای ایران، احمق و مأمور خلع سلاح شده نبودند،بلکه خائنانی هستند که با گرفتن صدها سکه طلا، مدال و میلیاردها تومان حق مأموریت، برجام را بگونه‌ای تنظیم کرده‌اند، که امکان شکایت ایران در مجامع حقوقی بین‌المللی و کمیسیون مشترک برجام وجود ندارد!

مرحوم هاشمی رفسنجانی می‌گفت: «اگر مبادله نفت با کالا (اینستکس ) در ایران انجام میشد، مردم ما تحقیر میشدند و فاتحه همه چیز خوانده میشد!»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ