سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بی انصافی کند، کسی با او دوست نشود . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 98 تیر 16 , ساعت 12:36 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل کشورمان گفت: «پس از سرنگونی پهپاد متجاوز دشمن، (آمریکا) از طریق واسطه‌های دیپلماتیک اعلام می‌کند که من برای حفظ آبروی خود، می خواهم عملیاتی محدود و در منطقه‌ای کم ارزش انجام دهم و شما پاسخ به آن ندهید.»

 در دنیای کدخدا و رعیتی، اجابت خواسته‌‌ی کدخدا (آمریکا) حتمی و عجیب نیست،1 اما عجیب است، که در بدنه اجرایی و تقنینی نظام اسلامی کسانی نفوذ کرده، که کدخدایی آمریکا را باور داشته و برای عملیاتی کردن باور پلید خود، امتیازات فراوانی در برجام و جوانب آن، به کدخدا، تقدیم کرده است!

باور پلید اسلام رحمانی از سال 92، همواره در تلاش بوه و هست، تا در تقابل استراتژی حضرت روح الله که فرمود: "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند"، نسخه تسلیم بپیچد! و ثابت کند، که استراتژی مقاومت امام در برابر شیطان بزرگ، اشتباه بوده و باید به کدخدایی آمریکا، گردن نهیم!

با طرح استراتژی مقاومت از سوی رهبری و قطعیت بدعهدی آمریکا و اروپا در برجام و انهدام پهپاد پیشرفته آمریکا بدست جنود الهی در خلیج فارس، اسلام رحمانیِ برگرفته از اسلام آمریکایی، دچار شکست مفتضحانه‌ی از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم گردید، لذا داغ شکست در برجام و انهدام پهپاد کدخدا، سالهای متمادی اسلام رحمانی را به زباله‌دان تاریخ خواهد برد! آیا کدخداپرستان اسلام آمریکایی عبرت می‌گیرند و به اسلام ناب محمدی ایمان می‌آورند؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ