سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین سخن، ذکر خداوند متعال است و اساس حکمت، فرمان برداری اوست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 93 آبان 6 , ساعت 1:2 صبح

 

بنام خدا و برای خدا

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز دوشنبه پس از دریافت استوارنامه سفیر جدید نروژ اظهار داشت: «اگر طرف‌های مذاکره‌کننده نیز از اراده سیاسی لازم در این زمینه برخوردار باشند، در ظرف یکماه آینده دستیابی به توافق جامع امکان‌پذیر است ... فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کاملاً صلح‌آمیز بوده و صلح‌آمیز باقی خواهد ماند و در چارچوب ان‌پی‌تی‌ و با نظارت و حضور بازرسین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت می‌کنیم ... تلاش برای دستیابی به توافق نهایی و راهبرد بُرد – بُرد موجب خواهد شد تا روابط ما با همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله نروژ هر چه بیشتر گسترش پیدا کند.»

روحانی

آقای روحانی بدون توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندی داخلی کشور، متأسفانه در مذاکره با افراد مسئول و غیر مسئول اروپایی، بلافاصله سفره دل خود را در کمال ضعف و انزوا و بر اساس، عسای شکسته تدبیر و مصلحت، در پیش دشمنان نظام اسلامی باز می کند و برای رسیدن به توافق هسته ای، به هر قیمت، عزت نظام اسلامی را به حراج می گذارد و مرتباً خواب بازی بُرد- بُرد را می بیند و احتمالا ذکر هر روز ایشان بحث شیرین بازی بُرد - بُرد است( البته معنی درست آن، بُرد که بُرده، بی خیال هسته ای، بُرد مجلس و تصرف دو قوه  برایمان مهم است)!!!

ضعف افراطی و عقب نشینی در برابر غرب و اشتیاق دولت برای رسیدن به توافق هسته ای، آنقدر عیان گردیده که دشمن ترین دشمن ایران اسلامی، یعنی رژیم صهیونیستی به آن اعتراف نموده است و سایت آمریکائی بیزینس اینسایدر در خصوص تفکر بعضی از مسئولین ایران با تعجب می نویسد: «از این که مسئولان ایرانی شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند و نظام غرب را فاسد می‌خوانند اما فرزندانشان را برای تحصیل و زندگی روانه غرب می‌کنند، ابراز تعجب کرده و پرسیده است: مگر مسئولان ایرانی، فرزندانشان را دوست ندارند که آن‌ها را به دامان غرب می‌فرستند؟»

اگر توافقنامه هسته ای بر اساس منافع آمریکا امضاء نشود، آیا تابعیت آقای ظریف در آمریکا لغو نمی شود؟! آیا فرزندآن و نوه های آقای رفسنجانی هر وقت بخواهند می توانند به انگلستان سفر یا فرار کنند و سالها در آنجا مقیم شوند و پناه گیرند؟! آیا خانم مریم فریدون برادر زاده رئیس جمهور می تواند در لندن فعالیت نماید؟!

ظریف

پس منافع غرب با دولت ایران در یک راستا ارزیابی می شود و آن این است؛ که با امضاء توافقنامه هسته ای کلیه فعالیتهای صلح آمیز هسته ای ایران برای سالها به حالت تعلیق و تعطیل در می آید و منافع رژیم صهونیستی و آمریکا در تضعیف اسلام ناب محمدی و بیداری اسلامی محقق می شود و در طرف مقابل با تعلیق تحریمها، جریان اصلاح طلب و دولت، همچون باخت تیم فوتبال ملی کشورمان که جوانان را برای پیروزی به خیابانها آوردند امضاء ذلت بار توافق هسته ای را پیروزی و زانو زدن قدرتهای بزرگ در برابر ملت ایران می خوانند و با پروپاگاندا سازی رسانه ای و با بهره گیری از تفکرات ماکیاولی، تلاش خواهند کرد که مجلس شورای اسلامی را در انتخابات سال 94 به تصرف خود در آورند و مرحله عملیات بعدی خود را، که تضعیف اسلام ناب محمدی(ص) است با کمک کشورهای استکباری محقق نمایند و لذا رؤیای بازی بُرد - بُرد آقای روحانی، اینگونه تفسیر و تحلیل می شود.

داستان بازی آقای روحانی مانند شاگردی است که به استاد گفت: استاد، چکار کنم که خواب امام زمان(عج) رو ببینم؟

استاد به شاگرد گفت: شب یک غذای شور بخور،آب نخور و بخواب.

شاگرد دستور استاد رو اجرا کرد و سپس نزد استاد آمد و گفت:استاد دیشب دائم خواب آب میدیدم! خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب می نوشم،کنار نهر آبی در حال خوردن آب هستم! در ساحل رودخانه ای مشغول نوشیدن آب هستم و خلاصه دیشب فقط خواب آب دیدم!

استاد به شاگرد فرمود: تشنه آب بودی خواب آب دیدی؛ تشنه امام زمان(عج) بشو تا خواب امام زمان(عج) ببینی…!

به نظر شما! آیا می شود هر شب به فکر بازی بُرد – بُرد در مذاکرات هسته ای بود و فردا هم، از دین و اقتصاد مقاومتی و عزت و سربلندی نظام اسلامی سخن گفت؟!

آیا این نگاه افرطی به غرب و توافق هسته ای را می شود اعتدال و تدبیر نام نهاد؟!!!!!!   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ