سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخت‏ترین گناهان گناهى بود که گناهکار آن را سبک شمارد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 98 مرداد 3 , ساعت 12:37 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در سفر 5 روزه به نیویورک، از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور و برای باز کردن باب مذاکره رسمی با آمریکا گفت: «ما می‌توانیم در صورت بازگشت آمریکا به برجام، دوره بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را ابدی کنیم.»

ترامپ و مکرون خواهان مذاکرات فراتر از برجام هستند؟! که ظریف با نفاق و کمی ظرافت، پذیرش خواسته‌های آنان را در نیویورک، رسما اعلان کرد! چرا که عمر نحس سیاسی روحانی، ظریف، فتنه‌گران و براندازان، به موفقیت برجام وابسته است!

حسن روحانی دیروز در جلسه هیأت دولت در تکمیل پازل سخنان ظریف گفت: «برای مذاکره عادلانه، قانونی و عزتمندانه همواره آماده‌ایم؛ اما به اسم مذاکره، کنار میز تسلیم نمی‌نشینیم».

حسن روحانی باید به این سئوال پاسخ دهد: اگر ابدی شدن حضور بازرسان آژانس در مراکز هسته‌ای ایران، نشستن پای میز تسلیم نیست، پس چیست؟!

سخنان ظریف و ملاقات با برخی سناتورهای جمهوریخواه آمریکا، قطعا با هماهنگی حسن روحانی بوده و لذا قبل از برگزاری رسمی مذاکره بین ایران و آمریکا، ظریف در مذاکرات غیر رسمی و حسن روحانی با ارسال نامه‌ی محرمانه به رئیس جمهور فرانسه، آمادگی خود را برای نشستن پای میز تسلیم، به اطلاع ترامپ رسانده است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ