سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان کوچک است؛ هر چند بزرگسال باشد و دانا بزرگ است؛ هر چند کم سال باشد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 مرداد 9 , ساعت 12:19 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یقینا دوستان عزیز  مطلعند، که 4 نفر جاسوس در تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به ریاست آقای ظریف نفوذ و مذاکرات هسته‌ای را به نفع آمریکا مهندسی ‌کرده‌اند! که تاکنون، دری اصفهانی دستگیر، محاکمه و زندانی شده، ولی سه نفر دیگر متواری هستند!

سریال گاندو گوشه‌ای از نفوذ هدایت شده جاسوسان آمریکایی را که با همکاری برخی از عوامل نهاد ریاست جمهوری1(پسر خواهر رئیس جمهور)، برملا و برای ملت ایران به تصویر کشید!

حالا فرض کنید، یک نویسنده و گارگردان انقلابی، علت شکست برجام و رابطه آن با حضور 4 جاسوس نفوذی در تیم مذاکرات هسته‌ای را در سریال گاندو 2 تهیه و به تصویر بکشد! آنگاه روحانی و ظریف باید پاسخگوی نفوذ جاسوسان در دادگاه انقلاب اسلامی باشند! زیرا دری اصفهانی به نقش جاسوسی خود بوسیله ساعت مچی، که در طول مذاکرات به همراه داشته، اعتراف کرده است! آیا می‌دانید معرف دری اصفهانی، نهاوندیان(تحصیل کرده آمریکا) در کنار روحانی است؟!!!!

با طرح سناریوی فوق؛ آقای ظریف زیرکانه نامه‌ای را برای مقام معظم رهبری ارسال کرده تا جلوی تهیه و پخش سریال احتمالی را با محتوای نفوذ جواسیس، در تیم مذاکره کننده هسته‌ای را بگیرد! لذا قصد روحانی و ظریف این است که ملت ایران از دلایل و نقش نفوذ جاسوسان هسته‌ای در شکست برجام، باخبر نشوند! و پاسخگوی خیانت خود، در زمینه سازی نفوذ دری اصفهانی، مشکور، رمضانی و سیروس ناصری نباشند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ