سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستمکار را چنین سوگند دهید ، اگر بایدش سوگند دادن : که او از حول و قوت خدا بیزار است ، چه او اگر به دروغ چنین سوگندى خورد در کیفرش شتاب شود ، و اگر سوگند خورد به خدایى که جز او خدایى نیست در کیفرش تعجیل نبایست چه او خدا را یگانه دانست . [نهج البلاغه]
 
شنبه 98 شهریور 9 , ساعت 4:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

عارف نماینده مجلس در اظهاراتی شگفت انگیز گفت: «اصلاح‌طلبان از نیروهای اصیل انقلاب هستند و تا زمانی که اصلاحات وجود داشته باشد، نظام دوام دارد!»

کوتله‌هه سران فتنه، متوهمانه، حیات نظام اسلامی را به حیات ضدانقلابی اصلاح طلبان آمریکایی گره می‌زنند! و هر روز شرطی را برای حضور در انتخابات مجلس سال 98 مشخص می‌نمایند!

آیا عمله‌های سران فتنه نمی‌دانند که محبوبیت رئیس جمهور به 7 درصد رسیده؟! با این شرایط، چرا با بی حیایی و پررویی، دوام نظام اسلامی را به وجود خود گره می‌زنند!

اگر حرف عارف درست باشد! "که اصلاح طلبان از نیروهای اصیل انقلابند"، پس باید عارف پاسخگوی این همه دزد و فاسد اقتصادی و اخلاقی دولت اعتدال باشد، که این روزها توسط نهادهای قضایی و امنیتی دستگیر و محاکمه و زندانی شده‌اند!

آیا اصلاح طلبان آمریکایی، از زیر بار فساد اخلاقی و جرم همسر کشی نجفی رها می‌شوند؟! پرونده اصلاح طلبان، مملو از خیانت و فسادهای اخلاقی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی است!

آقای عارف! نیروهای اصیل انقلاب، همواره مغضوب منافقین و دشمنان بوده و هستند، در حالی که هیچ منافقی به سمت اصلاح طلبان گلوله‌ای شلیک نکرده و هیچ اصلاح طلبی در بمب گذاریهای منافقین به شهادت نرسیده. هیچ اصلاح طلبی مدافع حرم نشده و یک سیلی برای انقلاب نخورده است، ولذا اصلاح طلبان لکه های ننگی هستند، که دامان نیروهای اصلیل انقلاب، از آنها مبرا است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ