سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها، می پرسند، تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 98 شهریور 22 , ساعت 3:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جناب رئیس‌جمهور گفته‌اند: «زنان و کارگران ما اگر احساس می‌کنند بعضی از حقوق آنها مراعات نمی‌شود، راه اصلی انتخابات است»!

آقای رئیس جمهور! در انتخابات سالهای 92 و 96 همین کارگران و زنان به وعده‌های شما، مبنی بر "ثبات قیمت دلار در مرز 3800 تومان! چرخیدن اقتصاد مردم با برجام آمریکایی و آمدن سرمایه خارجی، جهت حل مشکلات اشتغال، آب خوردن و ریزگردها" اعتماد کردند، اما دروغ گفتید!

آقای روحانی! همه وعده‌هایتان دروغ بود و مشکلات کارگران با واگذاری کارخانجات به بخش خصوصی افزایش یافت! و 980 هزار دختر این مرزو بوم، از سن ازدواج عبور کرده، ولی شما مزورانه با ایجاد جنگ روانی و پروپاندای تبلیغاتی، وعده مراعات حقوق کارگران و زنان را سرمی‌دهید!

جناب روحانی! مردم را فریب نده، با افکار زنان این کشور بازی نکن! از تفکر غربزده فلج شما، شرِّ می‌بارد! ولذا طرح موضوع مراعات حقوق زنان و کارگران، کلیدواژه دوقطبی جریان فمینیسم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است! هر چند، خود را مخالف دوقطبی‌سازی نشان می‌دهید!

گویند وقتی معاویه، درآخر عمرش،به مدینه سفر کرد، امام حسین علیه السلام، یزید را فاسق و قمارباز می‌شناخت، ولذا در حضور معاویه، به ولیعهدی یزید اعتراض کرد، اما معاویه در اقدامی حق به جانب، به امام گفت: «چرا غیبت برادرت یزید را می‌کنی؟ غیبت حرام است»؟!

این عمار - والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ