سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستى پدران سبب خویشاوندى میان فرزندان است و خویشاوندى را به مودّت بیشتر نیاز است تا مودّت را به خویشاوندى . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 مهر 15 , ساعت 2:23 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

زنگنه وزیر نفت گفت: «چینی‌ها از پارس جنوبی کنار گذاشته شدند و پروژه به پترو پارس واگذار شد»!

لیبرالهای شیفته برجام و اروپا، با طرح این دروغ، که شرکتهای داخلی توان سرمایه‌گذاری در فاز 11 پارس جنوبی را ندارد! با توتال فرانسه قراردادی دندانگیر، مبنی بر واگذاری مدیریت 20 ساله پروژه و 50 درصد فاز 11 پارس جنوبی را امضاء کردند!

با تشر ترامپ، توتال قبل از آغاز فعالیت، فرار کرد و لیبرالها از چینی‌ها درخواست عملیاتی شدن پروژه را داشتند، اما کشور چین که شاهد توهینهای لیبرالها، در آغاز دولت روحانی و بازی نرد عشق آنها با اروپا و آمریکا در زمان اجراء برجام بودند، دست لیبرالها را در پوست گردو گذاشتند و زنگنه به ناچار شرکت چینی را از پروژه کنار گذاشت!

حال باید این سئوال را از لیبرالهای غربزده پرسید؛ که اگر پتروپارس توان سرمایه گذاری در پارس جنوبی را داشته، پس غلط کردید، با توتال قرارداد بستید!

دولت دوچهرگان لیبرال، متخصص دور زدن قوانین کشورند! ولذا سازمان بازرسی باید به این موضوع ورود نماید که چرا بر خلاف سیاستهای اقتصاد مقاومتی، دولت به سراغ شرکتهای خارجی رفته است؟ و چرا قراردادی منعقد شده که امکان دریافت غرامت از شرکت توتال و چینی وجود ندارد؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ