سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم چیزى از کار دین را براى بهبود دنیاى خود وانگذارد جز آنکه خدا چیزى را که زیانش از آن بیشتر است پیشاپیش آنان آرد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 98 آبان 1 , ساعت 5:12 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

حسن روحانی 1 آبان 98 گفت: «دولت تدبیر و امید همان دولتی است که نه تنها سانتریفیوژ آی‌آر8، بلکه سانتریفیوژ آی‌آر9 را هم ساخت و نه تنها رآکتور اراک را از بین نبرد بلکه آن را مدرن کرد.»

بر اساس بند 38 و 39 پیوست شماره یک برجام، ایران اجازه ساخت تک سانتریفیوژ آی‌آر8 را دارد، اما تا 15 سال، اجازه ایجاد 1زنجیره 164 عددی و تولید اورانیوم را از آن سانتریفیوژها را ندارد.

38. ایران، همزمان با شروع برجام، به انجام آزمایشات بر روی تک ماشینهای سانتریفیوژ IR-8 و زنجیرهای میانی آن ادامه خواهد داد و از 5/1 سال مانده به سال دهم، آزمایشات بر روی زنجیره 30 ماشین را شروع خواهد کرد...

39. ایران به مدت 10 سال براساس رویه موجود، جریان گاز محصول و پسماند حاصل از زنجیره های IR6 و IR8 را با استفاده از لوله های جوش کاری شده،که به تایید آژانس برسد، مخلوط می­کند به گونه­ ای که امکان برداشت محصول اورانیوم غنی شده و رقیق شده را میسر نسازد.

مطابق بند 8 برجام و مواد 1 تا 13 پیوست شماره یک برجام، ایران فقط اجازه بازطراحی رأکتور اراک را با نظارت آژانس، آنهم با محدودیتهای بسیار شدید دارد.

با توجه به اینکه تصاویر رأکنور اراک، هر لحظه در دسترس بیگانگان قرار دارد، لذا اگر جناب روحانی راست می‌گوید؛ اجازه انتشار تصاویر نیروگاه مدرن! شده را که وجود خارجی ندارد!، به رسانه‌های کشور بدهد.

دیروز جهانگیری دروغ بزرگ گفت، نوبتی هم باشد، امروز نوبت جناب روحانی بوده است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ