سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 آذر 4 , ساعت 3:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قرار بود روز سه شنبه(5 آذر 98) حجتی وزیر جهاد کشاورزی توسط نمایندگان مجلس استیضاح و عزل شود، اما در اقدامی مزورانه، به همان شیوه پذیرش استعفای وزیر سابق راه و شهرسازی، چند ساعت قبل از استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی، استعفای او را رئیس جمهور پذیرفت، تا نوبت به عزل وزیر، از سوی نمایندگان مجلس نرسد! چرا؟!

یکی از دلایل مهم اینگونه استعفاها، نفوذ مفسدان اقتصادی، سیاسی و امنیتی در اکثر وزارتخانه‌ها، معاونین و حتی دفتر رئیس جمهور است! لذا وقتی استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی که سه تن از معاونان او در زندان هستند، در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود، ترس و لرز حسن روحانی را فرمی‌گیرد، زیرا اندک نمایندگان مردمی و انقلابی مجلس، پرده از مفاسد گسترده آن وزارتخانه و وزیر، بالا می‌زنند، که قطعا به ضرر دولت و در رأس آن، حسن روحانی است!

البته شعار اصلی حسن روحانی از سال 92 تاکنون، دو کلمه زیبای "تدبیر و امید" بوده، اما پذیرش استعفاهای دقیقه 90 آخوندی و حجتی، تزویری از جنس اسلام رحمانی یا همان اسلام آمریکایی، برضد مردمی است، تا از فساد گسترده‌ی دولت بی کفایت حسن روحانی مطلع نگردند!

حال که حسن روحانی با تزویر گازانبری، مجلس را ناکارآمد و از رأس امور ساقط کرده، بهترین مسیر برای احقاق حقوق کشور و ملت، شکایت نمایندگان مجلس از وزیرانی باشد، که با تزویر رئیس جمهور، بجای استیضاح، استعفا می‌دهند، تا خیانتهایشان برملا نگردد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ