سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شتابزدگی را واگذار و در حجّت بیندیش وخود را از پریشان گویی نگاه دار، تا از لغزش ایمن بمانی . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 آذر 8 , ساعت 12:50 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آنچه که در فتنه بنزینی حسن روحانی در ایران و فتنه اقتصادی حریری در لبنان و فتنه مبارزه با فساد مقتدای صدر در عراق به وقوع پیوسته،  با حمایت محور غربی (آمریکا)، عبری(اسرائیل) و عربی(سعودی وهابی) بر علیه اسلام ناب محمدی صلی الله علیه  آله و سلم است!

نکته عجیب این است؛ که عاملان داخلی فتنه در کشورهای یاد شده، طرفداران اسلام آمریکایی‌اند! و عجیب‌تر اینکه سرشاخه‌های د اخلی فتنه، دارای مسئولیتهای مهم اجرایی و تقنینی، با هدف پنهان خلع سلاح جریان مقاومت و رفع محاصره از صهیونیسم و اسلام آمریکایی هستند!

در هر سه کشور، قرآن، مساجد و حوزه‌های دینی، از حملات فتنه‌گران اسلام آمریکایی در امان نماند و عملیات آشوب‌طلبان، بصورت فوجی با مسدود کردن خیابانها، میادین، اتوبانها و جاده‌ها آغاز شده! گویا آموزش فتنه‌گران و آشوب‌طلبان در یک پادگان مشترک و فرمان و هدایت فتنه، از یک اتاق مشترک صادر شده و می‌شود!

فتنه روحانی، حریری و مقتدا صدر، شبیه فتنه ناکثین در جمل، مارقین در نهروان و قاسطین در شامات است ولذا باید از تاریخ عبرت آموخت، زیرا در فتنه 98 ایران، لبنان و عراق، تقابل جدی اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، با بهانه‌های اقتصادی است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ