سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت (از سپاهیان خرد است) و هوس ضد آن . [امام صادق علیه السلام ـ در بیان سپاهیان خرد و نابخردی ـ]
 
دوشنبه 93 آبان 19 , ساعت 11:9 عصر

بنام خدا و برای خدا

اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ایران در تاریخ 19آبان93 با نگاه انفعالی و و روشنفکر غربی و مأمور اجانب، جهت تضعیف پیشرفتهای خیره کننده کشور در نشست تخصصی صنعت خودرو کشور گفت:« بگذارید با خود روراست باشیم ما به جز پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم.»

کاری

متآسفانه دولت تدبیر و امید با داشتن مسئولینی غرب مآب و شنگول، عملا بی تدبیری را به اثبات رسانده و موجب ناامیدی مردم را فراهم نموده است. جمع شدن پیرمردانی کاسب و غرب زده در اطراف دولت، ناکارآمدی و نارضایتی ملت را بدنبال داشته است و سیر حرکتی دولت با این پیرمردها که باید به فکر آحرت خود باشند به ناکجا آباد ختم خواهد شد همانطور که در بحث هسته ای می رود.

انسان متعجب میشود که آقای ترکان با این افکار شنگولیسم(بی خیال همه چیز چگونه سالهای سال سکان یکی از وزارتخانه های مهم کشو، همانند وزارت دفاع را بعهده داشته، ولی تاکنون نفهمیده است که حجم پیشرفت کشور در مراکز متعدد و مهم چقدر است؟!!!!!

تفکرات شنگولیسم آقای ترکان، یادآور روشنفکران غرب زده ای، همانند؛ تقی زاده، ملکم خان، فروغی و کسروی است، که از نوکران انگلیس و روس بودند و تلاش می کردند، تا ایران و ایرانی را سر تا پا غربی نمایند و از اسلامیت و ایرانیت چیزی باقی نماند و ملت ایران را در راستای اهداف استعماری کشورهایی حتی مثل کشور بلژیک قرار دهند.

گفتمان بی منطق آقای ترکان، برگرفته از فرهنگ غرب و مربوط به دویست سال گذشته ایران است، ولیکن این خودباختگان غربزده، وقتی فرهنگها و پیشرفت کشورهای غربی را بررسی می نمایند، سر از فاضلاب غرب بیرون می آورند!!!!!

باید از آقای ترکان پرسید آیا شما در وزارت دفاع دولت سازندگی وزیر نبوده ای؟! اگر بپذیریم که اقدامات 8 ساله هاشمی رفسنجانی در حد امیرکبیر بوده است پس این حرف دشمن شاد کن و امید خراب کن ترکان، از کدام فاضلاب غرب به داخل ایران رسوخ نموده است!!!!!

جواب این دلباخته غرب با چند کلام زیبا و دلنشین، از حضرت آیت الله خامنه ای روشن می گردد، تا کور شود هر آنکه نتواند دید! معظم له در 93/1/1 در حرم مطهر رضوی به خود باختگان غربی فرمودند: «اگر کسی روح استقلال ملی را با تمسخر نشانه رود، وابستگی را تئوریزه کند، به مبانی اخلاقی و دینی جامعه اهانت کند، شعارهای اصلی انقلاب را مورد تعرض قرار دهد، زبان فارسی و خلقیات ملت را محقر جلوه دهد و ضمن ترویج اباحه گری، روح عزت ملی جوان ایرانی را نشانه رود، آیا باید در مقابل فعالیتهای مخرب او، بی اعتنا بود؟»

ایشان افزودند: «البته ممکن است کسی بگوید شرایط تحریم اجازه استفاده از این ظرفیتهای فوق العاده را نمی دهد اما مگر ما در همین شرایط در عرصه های علمی و دفاعی از جمله نانو، هسته ای، سلولهای بنیادی و صنایع دفاعی و موشکی به پیشرفتهای خیره کننده دست نیافتیم؟»

امام خامنه ای در تاریح 91/7/20در جمع اساتید و معلمان استان خراسان شمالی فرمودند:«یکی از فرهنگ های غلطی که از دوران گذشته در جامعه شکل گرفته و همچنان وجود دارد، نگاه نیازمندانه به غرب و بزرگ دیدن غرب و کوچک دیدن خود ، بخصوص در مسائل علمی است ... ترویج روحیه خودباوری و اینکه "ما میتوانیم" از جمله نیازهایی است که از وظایف مهم آموزش و پرورش و آموزش عالی بشمار می رود ... مراکز معتبر آماری دنیا، رتبه علمی جمهوری اسلامی ایران در دنیا را، رتبه شانزدهم اعلام و پیش بینی کرده اند این جایگاه تا شش سال دیگر به رتبه چهارمی ارتقاء خواهد یافت ... این پیشرفتهای بزرگ علمی و دانشگاهی، در چنین شرایطی، امید بخش و نشان دهنده روحیه خودباوری و حرکت رو به جلو، در میان نسل جوان است

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ