سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیز نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، منفورتر ازبخل و بدخویی نیست که این یک، همان گونه که سرکه عسل را تباه می کند، ایمان را تباه می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 98 آذر 30 , ساعت 8:20 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از ابعاد جنگ نرم در دروان عصر انفجار اطلاعات، "جنگ شناختی" است. یعنی اینکه دشمن منابع اقتدار نظام اسلامی را با استفاده از فضای مجازی، بعنوان تهدید و ضعف نشان دهد.

در تعریف دیگری از "جنگ شناختی" باید گفت: دشمن تلاش دارد که چهره زیبا و دستاوردهای حیرت انگیز انقلاب اسلامی را به نسل جوان کشورمان سیاه و تیره نشان دهد.

مثلا دشمن یک خبر دروغ را به معترضین و منتقدین سه کشور ایران، عراق و لبنان با هدف شکست و تضعیف "جبهه مقاومت" مخابره می‌کند، بدینصورت:
به مردم ایران گفته می شود؛ پول نفت شما را حکومت در کشور لبنان و عراق هزینه می کند!
به معترضین لبنان گفته می شود که حزب الله لبنان منابع اقتصادی و پول کشورتان را به ایران می دهد! و به مردم عراق گفته می‌شود، که ایران پول نفت شما را غارت می‌کند!

در "جنگ شناختی"، دشمن، براندازان، فتنه گران و اعتدالیون داخلی هم، با پروپاگاندای تبلیغاتی، به کمک دشمنان برخاسته و بی کفایتی خود در حل مشکلات اقتصادی مردم را به گردن نظام اسلامی می‌اندازند، مثلا رئیس جمهورمان، بخاطر شکست در برجام، نه تنها از مردم عذرخواهی نمی‌کند، بلکه نانجیبانه بدنبال محدود کردن قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران است! ولذا جریان انقلابی باید دشمنان خارجی و داخلی را در پروژه "جنگ شناختی" با اقدام آتش به اختیار در گام دوم انقلاب، ناامید نمایند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ