سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع، حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
 
جمعه 93 آبان 23 , ساعت 8:58 عصر

بنام خدا و برای خدا

تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا، که این بار با چماق جمهوریخواهان مجالس سنا و گنگره وارد مذاکرات هسته ای در مسقط عمان شده بودند، با به غرش در آمدن هواپیمای بدون سرنشین RQ 170  ایرانی در آسمان، به یکباره هیمنه آنان شکست و چماق تهدید و بُلوف جمهوریخواهان در مذاکرات، که به طرف تیم مذاکره کننده ایرانی گرفته بودند تا امتیازهای فراوانی بگیرند و امتیازی به ایران اسلامی ندهند، با تدبیر صحیح و انقلابی سرداران و سرهنگهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که با غرش هواپیمای RQ 170 ایرانی قدرت نمایی کردند، رنگ رخُسار جمهوریخواهان وتیم مذاکره کننده آمریکا، پریشان گشت و چماف تزویرشان بر سرشان فرود آمد.

rq

متأسفانه دولت به اصطلاح تدبیر، تا کنون چندین بار در زمین غرب و به خصوص دشمن اصلی جمهوری اسلامی، یعنی آمریکا، بازی نموده و پازل دشمن را کامل نموده و در سر بزنگاه ها  با بی تدبیری خود، زمینه فشار مضاعف، علیه کشورمان را فراهم نموده اند.

یک روز، با بی تدبیری سبد کالا را، با آبروریزی توزیع می کنند که خانم وندی شرمن نماینده افراطی آمریکا در مذاکرات هسته ای می گوید؛ پول این سبد کالا را ما به دولت ایران دادیم تا در بین فقراء توزیع نماید!!!

روز دیگر رئیس جمهور در آستانه گفتگوهای هسته ای با بی تدبیری اعلام نمود که خزانه کشور خالی است!!!

زمانی دیگر آقای ظریف با بی تدبیری در دانشگاه ادعا می کند: "آمریکا با یک بمب می تواند سیستم دفاعی ما را از کار بیندازند."!!!

rq

آقای ظریف با بی تدبیری و به نمایندگی از احزاب برانداز داخلی، کاسه گدایی را در مذاکرات نیویورک بدست می گیرد و می گوید:ما روندی را شروع کرده‌ایم که هدف از آن تغییر فضای سیاست خارجی کشور است. اگر با وجود تلاش‌های ما برای تعامل، این تلاش‌ها بی‌نتیجه بماند، مردم ایران این فرصت را خواهند داشت تا 16 ماه دیگر که انتخابات پارلمانی در ایران برگزار می‌شود، به این عملکرد ما (با آرای خود) پاسخ دهند.

در دور مذاکرات حساس و سرنوشت ساز عمان، اقدام به موقع، سریع و صریح سرهنگهای سپاه قدرتمند اسلام، گریبان تیم هسته ای را از چنگ زیاده خواهان آمریکایی خارج کرد و بار دیگر عظمت و قدرت عاشورائی "هیهات من الذله" نظام اسلامی ایران در جهان طنین انداز شد و تیم هسته ای مذاکره کننده، با پشتوانه سرهنگهای کم ادعا، اما با تدبیر و پرتوان، سرفزازانه به کشور باز گشتند.

zvdt

لذا دولتی که شعار تدبیر را با صدای بلند فریاد می زند، اما در ورای آن شعار، بی تدبیری دیده می شود و هر روز با این بی تدبیریها، زمینه زیاده خواهی و طمع دشمنان را نسبت به نظام اسلامی افزایش می رهد، باید در عمل پایبند، خطوط قرمز نظام، باشد.

با توجه به  اصل 125 قانون اساسی کشور که می نویسد:« امضای عهدنامه‏ها، مقاوله‏نامه‏ها، موافت‏نامه‏ها و قراردادهای دولت ایران با سایر دولتها و همچنین امضای پیمان‏های مربوط به اتحادیه‏های بین‏المللی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور یا نماینده قانونی او است.» در همین راستا می طلبد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حقوق حقه خود دفاع نموده و حدود اختیارات تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را، به خصوص با آمریکا، مشخص نمایند، تا تیم مذاکره کننده ایرانی از خطوط قرمز  عبور نکند، و آمریکا زیاده خواه هم، حدود اختیارات تیم مذاکره کننده ایرانی را بداند و از طمع بیشتر خودداری نماید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ