سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه پاسخ‏ها همانند و در هم بود ، پاسخ درست پوشیده و مبهم بود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 98 بهمن 11 , ساعت 9:28 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اعتقادمان بر آن است که انقلاب امام حسین علیه السلام دو وجه دارد؛ بخش اول آن حماسه، توسط امام و یاران با وفایش در روز عاشورا رقم خورد و برای ماندگاری انقلاب حسینی، مأموریت بخش دوم، که تثبیت و ادامه انقلاب است، به امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام‌الله علیه سپرده شد.

انقلاب اسلامی ایران، که ثمره مجاهدت خستگی ناپذیر روح الله الموسوی خمینی است، در تداوم حماسه عاشوایی1 حسین بن علی علیه اسلام ریل گذاری و یک دهه انقلاب را خود حضرت روح الله رهبری کرده و بعد از رحلت او، سکاندار انقلابمان، امام خامنه‌ای گردید.

آغاز چهل دومین فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفته و وجیزه خود را مزین می‌کنم به وصیت درس‌آموز دو شهید والامقام  دفاع مقدس. لذا لحظه‌ای ما خاکیان، پای درس افلاکیان، با موضوع پاسداری از انقلاب اسلامی بنشینیم و در گام دوم انقلاب، اخراج مرفهین اشرافی ضدانقلاب و لیبرال نفوذی را از درون خیمگاه انقلاب، در 2 اسفند 98 رقم بزنیم.

به فرازی از وصیت‌نامه و تصویر شهید والامقام، غلامعلی پیچک نگاهی بیندازیم که خطاب به ما می‌نویسد: (تصویر مقابل)

شهید احسان قاسمیه دانشجوی ممتاز مهندسی برق تگزاس آمریکا، خطاب به ما می‌نویسد: «در اسلام تماشاچی نداریم، همه مسلمانان باید به هر نحوی در صحنه نبرد بین حق و باطل شرکت کنند وگرنه خود نیز باطلند.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ