سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توانگرى و درویشى آنگاه آشکار شود که در قیامت عرضه بر کردگار شود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 93 آبان 23 , ساعت 10:24 عصر

بنام خدا و برای خدا

در مذاکرات هسته ای اخیر در مسقط پایتخت عمان تصاویری منتشر شد، که از آنها می شود نتایج خوبی گرفت. در دین مبین اسلام، اولین شرط در مواجه با یک منکر الهی، چهره در هم کشیدن است، پس خنده های آقای ظریف در عکس ذیل برای چیست؟! وقتی آقای ظریف خود را مسلمان می داند و می بیند که آقای سلطان قابوس، که مسلمان است، خانم اشتون را می بوسد، باز هم باید از آقای جواد ظریف خنده های نابجا و اهانت آمیز به دین را مشاهده کنیم؟! اگر به خاطر مذاکرات هسته ای، چهره در هم نمی کشد و ناراحت نمی شود، لااقل؛ از خنده های بی جا و بی مورد خودداری نماید!!!!!

به نظر شما کاربران عزیز؛ آقای ظریف را ناراحت می بینید؟! و یا در حال لذت بردن است؟! و یا در حال افسوس خوردن است؟!!!! یا یک شنگولیسم سیاسی - مذهبی(بی خیال همه چیز) است؟!!!!!

ظریف

با این شیوه مسلمانی آقای ظریف و عدم پایبندی ایشان به حدود الهی، آیا می شود به بازی بُرد - بُرد آقای روحانی و رعایت خطوط قرمز امیدوار بود ؟!

در این عکس چه تفاوتی در دین جان کری وزیر خارجه آمریکا و آقای ظریف وزیر خارجه ایران دیده می شود؟!

آیا این اعتدال آقای روحانی است و این حرکات ضد دینی وزیر خارجه مورد تأیید ایشان می باشد؟!

آیا آقای ظریف در تراز وزارت خارجه نظام اسلامی، که امام(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خود از آن نامبرده است، می باشد؟!   

امام خمینی(ره) می فزمایند:« اینجانب از ابتدای پیروزی به وزراء خارجه راجع به طاغوت زدگی سفارتخامه ها و تحول آنها به سفارتخانه های مناسب جمهوری اسلامی توصیه هایی نمودم، لکن بعض آنان یا نخواستند، یا نتوانستند عمل مثبتی انجام دهند.»

پس آقای ظریف که بیشتر عمر خود را در آمریکا گذارانده و فرزندان ایشان هم متولد همان کشور هستند و در محیط آمریکا رشد کرده اند، آیا با معیارهای امام راحلمان هماهنگی دارد؟! اگر جواب منفی است، آیا عقلانی است که حاصل تلاش جهادگران هسته ای و شهداء آن را دربست در اختیار آقای ظریف قرار داد؟!  

والسلام




لیست کل یادداشت های این وبلاگ