سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مَثَل دانشمندان بدکردار، مانند تخته سنگی بردهانه نهر است که نه آب می نوشد و نه آب را وا می نهد تا به کشتزاررسد . [عیسی علیه السلام]
 
شنبه 98 بهمن 26 , ساعت 9:30 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رمز حضور دهها میلیونی مردم در شهادت حاج‌قاسم چیست؟ و چرا خداوند به خون مقدس شهید سلیمانی این همه برکت عنایت فرمود؟

 شهادت حاج قاسم سلیمانی، مثل بارانی بود که بعد از چندین سال خشک سالی بر پیکر رنجور ملت ایران و جهان اسلام بارید و هر کس با هر مرامی را چندین قطره از شهد شیرین عمل خالصانه شهید سلیمانی نوشاند، گویا وصیت نامه او هم باران دیگری است، که بر سر مردم و حتی علما و مراجع تقلید باریدن گرفته تا هشداری برای همگان نسبت به امر ولایت باشد.

آحاد مردمی که به عشق حاج قاسم از کوی و برزن بیرون آمدند و رستاخیز انتقام سخت را فریاد کشیدند و پیکر اربا اربای او را در آغوش گرفتند، تنها این را می‌دانستند که این مرد الهی هیچگاه برای معرفی خود تلاش نکرده و فقط دستورالعمل گل سرسبد خلقت و کوثر رسول مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را الگوی خود قرار داده که فرموده باشند: «هر کس رابطه‌اش را با خدا درست کند، خدا رابطه متقابل او و مردم را درست می‌کند.»1

آری حاج قاسم، عمری برای خدا، بدون اینکه خود را معرفی کند، در دفاع از دین، دوید، جهید، خزید، گریست، خندید، خنداند، افتاد و بلند شد و آنقدر برای خدا کار کرد تا بدست پلیدترین نوادگان ابلیس به شهادت رسید و لذا بعد از عمری کار بی منت، خدا هم برایش سنگ تمام گذاشت و ملتها را به استقبال او کشاند.

در زمانی که مردم عزیز کشورم، نمایندگان مجلس دهم را واجد شرایط به توپ بستن می‌دانند، اما باید از روح مطهر و خون مقدس حاج قاسم عزیز، برای موفقیت در مجلس یازدهم یاری بخواهیم تا فردا در پیشگاه حضرت حق مؤاخذه و محاکمه نگردیم.

پس از قرارگاه حسینی که حاج قاسم عزیز ما را بدان فرمان داده غفلت نکنیم که در وصیت نامه خود، خطاب به ما نگاشت: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی صلی الله علیه و آله و سلم.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ