سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشک عطرى است نیکو . بردن آن آسان و بوى خوش آن پرورنده دماغ انسان . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 98 بهمن 29 , ساعت 1:23 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بخشی از مفاسد اقتصادی و سیاسی نمایندگان مجلس و اعضاء دولت، به تفکرات سیاسی آنان برمی‌گردد، یعنی امکان نفوذ فردی برانداز و ضدانقلاب، مثل میرحسین موسوی از درون حزب جمهوری اسلامی که 8 سال عنان کشور را بدست بگیرد، وجود دارد!

از خیانتهای میرحسین موسوی و بدنبال آن هاشمی رفسنجانی، تحویل صنعت و معدن کشور به مجاهدین انقلاب اسلامی بوده، که حاصلش تربیت مدیران خائن برای 100 سال آینده کشور است. بعنوان مثال عدم پیشرفت ایران در صنعت خودروسازی، حضور منافقانه و خائنانه 41 ساله مجاهدین انقلاب بر این صنعت است.

یکی از مسیرهای کم هزینه نجات صنعت کشور از دست مجاهدین انقلاب، ورود نیروهای انقلابی به مجلس شورای اسلامی است و لذا باید آحاد کاندیداهای انقلابی مجلس یازدهم، داوری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را بپذیرند و برای نجات انقلاب، مردم و کشور از قبایل برانداز اعتدالی و اصلاحاتی، ایثار نمایند.

وقتی مردم از عدم وحدت کاندیداهای جریان انقلابی حول محور شورای ائتلاف با خبر می‌شوند، آثار نگرانی در چهره همگان قابل مشاهده و این قبیل کاندیداها را بی تقوا و مخل وحدت می‌شمارند.

ضمن تشکر از کاندیداهای وحدت آفرین، به یک نکته اشاره می‌نمایم؛ برخی از کاندیداهای مخل رأی مردم، همشهریانی هستنند، که از وطن خود هجرت کرده، اما هر 4 سال یک بار، احساس تکلیف خدمت به شهر و روستای خود پیدا می‌کنند! گویا مأموریت نانوشته این جماعت وحدت شکن! تضمین پیروزی اعتدالیون و اصلاح طلبان فتنه‌گر و برانداز است؟! البته بابت این خطای استراتژیک خود، هیچگاه از مردم عذرخواهی نکرده و نمی‌کنند!

آیا رأی به کاندیداهای وحدت شکن انقلابی!، شرعی و عقلانی است؟

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ