سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس حکمت، نهالستان فضلاست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 93 آبان 25 , ساعت 7:37 عصر

بنام خدا و برای خدا

وقتی منصفانه و به دور از تفکرات جریانهای سیاسی کشور، عملکرد دولت باصطلاح تدبر و امید را مورد بررسی قرار می دهیم، این نتیجه حاصل می شود، که تمام توجه دولت یازدهم صرفاً به مذاکرات هسته ای و نتیاج آن دوخته شده است، وزارت خارجه کشورمان با دستورالعمل حزبی و گروهی، همه توان خود را در راستای موضوع هسته ای قرار داده و نسبت به مسائل پیرامونی نظام جمهوری اسلامی غافل و فاقد تدبیر است! و

حاج قاسم

خدا را شاکریم؛ که در این غفلت و بی تدبیری دولت اعتدال، فردی لایق و با تدبیر، همچون سردار پر آوازه سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی را داریم، که سالهاست، دشمنان این کشور را در آن سوی مرزها به ذلت و زبونی کشیده است و اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی این سردار اسلام نبود امروز باید با جریان تکفیری و داعش در داخل خاک جمهوری اسلامی می جنگیدیم.

تیم اقتصادی دولت "تدبیر و امید"، آینده اقتصادی کشور را به نتایج آینده پر رمز و راز توافق هسته ای گره زده است و متأسفانه با تسامح و تساهل، دشمنی دشمنان را ندیده انگاشته و لذا امید به بهبود وضعیت اقتصادی کشور را، از دستان چدنی اصلی ترین دشمن انقلاب یعنی آمریکا تمنا می نماید!!!!!

دولت یازدهم در سیاست علمی و فرهنگی کشور هم با اقدامات افراطی خود، پرده ای دیگر از بی تدبیری خود را به نمایش گذاشته است و همانند دولت دهم، مدتی است که لجاجت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در معرفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کلید زده است و جهت رسیدن به اهداف سیاسی و حزبی خود، بر عکس شعار دروغ اعــتــدال، افراطی ترین افراد فتنه گر و مخالف نهادهای انقلاب را بعنوان گزینه آن وزارتخانه معرفی می نماید.

dfg

دولت یازدهم با معرفی افراطیون به عنوان وزیر علوم، بدنبال آن است، که تقابل دولت و مجلس را برجسته نماید و با پروپاگاندا سازی، زمینه تصرف مجلس شورای اسلامی در انتخابات سال آینده را فراهم سازد!!!!!

سئوال جدی مردم از دولت تدبیر این است؛ چرا همه امیدتان، به تعلیق تحریم ها در سوم آذر می باشد؟! چرا در سال جهاد اقتصادی و فرهنگی با مدیریت جهادی، همه امید دولت به دستان آمریکا و اروپا دوخته شده است؟! پس جای توکل به خدا در اعتقادات دولت بی تدبیر در کجاست؟!

سئوال دیگری که دولت تدبیر به آن پاسخ دهد، این است؛ که اگر آمریکا که حتماً باید نظر رزیم صهیونیستی را هم لحاظ نماید! امید دولت تدبیر را نا امید کرد! و مذاکرات هسته ای با شکست روبرو شد و بازی بُرد – بُرد آقای روحانی محقق نشد و دولت امید، با تدبیر آمریکا مجبور شود، توافقنامه ژنو را برای چند دوره دیگر تمدید نماید، آنگاه جواب مردم را چگونه باید داد؟!

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای می فرمایند: (به جهت) اهمیت موضوع(جنگ) به اتفاق جناب آقای هاشمی، موسوی اردبیلی، میرحسین موسوی و چندی از فرماندهان نظامی خدمت امام رسیدیم. حضرت امام می پرسند؛ چه اتفاقی به یکباره افتاده که در این سطح اینجا تشریف آوردید؟! یکی از آن جمع می گوید؛ گزارش شده که زیر دریایی های جنگی آمریکایی به سواحل ما  نزدیک می شوند و الان حدود 500 کیلومتری ما هستند و این یک تهدید بسیار بالقوه و خطرناک است!

حضرت امام پرسیدند؛ که امکان دارد که اینها سر از آب بیرون آورند؟ نظامیان گفتند بله امکان دارد. حضرت امام پرسیدند موشک هایی قوی با این برد هم شما دارید؟ جواب دادند بله داریم.

امام فرمودند اگر آمده اید بامن مشورت کنید من به شما می گویم که بلافاصله که یکی از آنها سر از آب بیرون آورد دو تا موشک پشت سر هم بدان شلیک کنید و آن را متلاشی بکنید! همه ما از این نظر مشورتی حضرت امام حیرت کردیدم، آقای هاشمی خطرات غیر قابل جبران این موضوع را به حضرت امام متذکر شدند. ما از حضرت امام پرسیدیم شما از سر جد این مطلب را فرمودید؟!  حضرت امام فرمودند اگر آمده اید با من مشورت کنید نظر مشورتی من همین بود که عرض شد. امام دیدند که ما ظرفیت قبول این نظر مشورتی را نداریم، فرمودند خودتان هرچه بنظرتان رسید عمل کنید!

خانم وندی شرمن نماینده آمریکا در گروه 5+1 در خصوص لغو تحریمها گفت:«آنچه در اولین فرصت به ایران و به صورت علنی گفته‌ایم این است که ما تحریم‌ها را تعلیق خواهیم کرد نه لغو زیرا باید( در ابتدا) ببینیم که ایران هر آنچه که پذیرفته را اعمال می‌کند و در یک بازه زمانی به آنچه توافق شده پایبند می‌ماند ... قبل از اینکه از کنگره بخواهیم که تحریم‌ها را بردارد باید تمام این گام‌ها برداشته شوند.»

پس از این خاطره زیبا و عبرت آموز رهبری عزیز انقلاب و اتمام حجت خانم وندی شرمن، باید ببینیم که جرأت دولت تدبیر چقدر است!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ