سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! . . . از نادانی و بیهودگی و از گفتار و کردار بد به تو پناه می برم . [امام علی علیه السلام ـ در دعای یوم الهریر در پیکار صفّین ـ]
 
شنبه 99 فروردین 2 , ساعت 8:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در پیام نوروزی خود، خطاب به مردم آمریکا نوشت: «تحریم های دولت آمریکا موجب شده است افراد زیادی از شهروندان عادی ایران سلامتی، کار و درآمد خود را از دست بدهند ... و حتی برخی از هموطنان ما به علت این تحریمها، جان خود را از دست بدهند."

ظریف وزیر خارجه ایران، در باره کمک وزیر خارجه آمریکا به ایران گفت: "مردم ایران دارند از دست می‌روند."

سخن روحانی و ظریف، همان پیام ذلیلانه‌ای است که در آغاز مذاکرات هسته‌ای سال 92 روحانی از خرانه خالی گفت! و ظریف هم گفت: «آمریکا می‌تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ایران را از کار بیاندازد!»

در پاسخ به پیامهای احمقانه روحانی و ظریف، خطاب به مردم آمریکا باید گفت؛ امام ما خطاب به رؤسای فاسد شما فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و «آمریکا شیطان بزرگ است.» لذا ببخشید که رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران، بزدلانه از استراتژی امام عبور کرده‌اند!

مردم آمریکا! پیام استیصال رئیس جمهور ایران و وزیر خارجه‌اش، غلط زیادی است! ولذا اگر رئیس جمهور ایران،با نگاه به "توانمندی داخلی" کشور، "اقتصاد مقاومتی" را بر اساس فرمان رهبری اجرا می‌کرد، امروز مثل گداهای سرچهار راه، پیام ذلیلانه ارسال نمی‌کرد!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ