سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبادا که بدگمانی بر تو چیره شود که [در این صورت] میان تو و هیچ دوستی، رابطه دوستانه ای برجای نمی گذارد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 99 فروردین 31 , ساعت 12:30 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

عقب نشینی نیروهای ایران در 30 فروردین سال 67 از شبه جزیره استراتژیک فاو، سرآغا اجرا شکست‌های زنجیره‌ای نیروهای نظامی ایران، بر اساس پروژه خائنانه مخالفان جنگ با مدیریت هاشمی رفسنجانی و دستیار او حسن روحانی بود!

در خصوص آمادگی عراق برای حمله قطعی به فاو، هشدارهای لازم به فرماندهان جنگ داده شد، اما جریانی که از سال 61 مخالف ادامه جنگ بود، اجازه ماندن تعدادی از لشکرهای سپاه پاسداران را برای محافظت از جبهه‌های مهم جنوب کشور را نداد و لذا جزیره فاو کمتر از 36 ساعت سقوط کرد!

جریان ضد جنگ، تحت هدایت و مدیریت هاشمی رفسنجانی، مسئولیتهای کلیدی در جنگ داشت و طی سالیان متمادی، بصورت محرمانه با طرفهای خارجی بخصوص آمریکا، مشغول مذاکره بود!

جریان نفاق مخالف جنگ، نمایندگی ایران در سازمان ملل را هم مدیریت می‌کرد ولذا در اسفندماه سال 66 یعنی 6 ماه قبل از پذیرش رسمی قطعنامه توسط امام، محمد جعفر محلاتی(بعدا به آمریکا پناهنده شد) نماینده ایران در سازمان ملل بدون اطلاع امام، با ارسال نامه‌ای به سازمان ملل، موافقت ایران را برای اجرا قطعنامه 598 اعلان کرد!

حقیر پس از التیام نسبی از مجروحیت بسیار سخت در عملیات کربلای 5 در اولین روز عید 67 به جبهه فاو رفتم و متأسفانه شاهد برخی از خیانتهای جریان غربگرای مخالف جنگ، که منجر به شکست در جزیره فاو شد، بودم! و لذا خاطرات تلخ عقب نشینی جانکاه از شبه جزیره فاو و  مظلومیت شهدا و رزمندگانمان در روز 30 فروردین سال 67 را فراموش نمی‌کنم.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ