سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر آوندى بدانچه در آن نهند تنگ شود جز آوند دانش که هر چه در آن نهند فراختر گردد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 99 فروردین 31 , ساعت 11:33 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها تحلیل‌ها و خبرهای زیادی پیرامون گم شدن 4 میلیارد و 800 میلیون دلار از بودجه سال 97 دولت حسن روحانی به گوش می‌رسد.

گزارش سازمان دیوان محاسبات کشور، بصورت محرمانه در اسفند 98 برای رئیس جمهور ارسال شده، اما روحانی بعد از قرائت رسمی گزارش توسط رئیس دیوان محاسبات کشور در مجلس، آنرا صد در صد غلط دانست! چرا؟

روحانی و متخلفین درون و بیرون دولت می‌دانند، که با پذیرش غارت مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون دلار، نه تنها باید آنرا به خزانه برگردانند، بلکه باید پاسخگوی اجراء سناریوی وزارت خزانه داری آمریکا بر علیه مردم و کشور باشند! و لذا روحانی تمام تلاش خود را  برای پاک کردن صورت مسئله، بکار خواهد بست! حتی با عملیات انتخاری فتنه!

دولت روحانی بر اساس استراتژی وزارت خزانه داری آمریکا، مبنی بر خالی کردن خزانه ایران از دلار و طلا، بیش از 18میلیارد دلار و 60 تن طلا را از خزانه کشور خارج و برمبنای دلار 4200 تومانی، به افراد نورچشمی و بعضا حامیان انتخاباتی پرداخت! که این خیانت، سفره مردم را کوچک و بحران اقتصادی و امنیتی را بر کشور تحمیل نمود!

به نظر می‌رسد، سئوال و استیضاح رئیس جمهور در مجلس یازدهم را رئیس سازمان دیوان محاسبات کلید زده و لذا حسن روحانی، باید به چند سئوال اساسی پیرامون غارت 18 میلیارد دلار و 60 تن طلا از خزانه کشور را که ابعاد امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ملت و کشور داشته، پاسخ دهد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ