سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ شما نزد خداوند، خوش خوترین های شما هستند ؛ آنان که فروتنی می کنند و با دیگران الفت می گیرند و دیگران با آنان، الفت می گیرند [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 99 اردیبهشت 8 , ساعت 9:57 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در مورد کاخ مرمر، این کاخ با انقلاب اسلامی بدست کمیته های مردمی افتاد، سال 70 به مجمع تشخیص مصلحت واگذار شد و آقای هاشمی چون رئیس مجمع بودند این را به خانواده خود واگذار کردند که ما به سختی و جروبحث توانستیم این کاخ را به بیت المل برگردانیم، اما هنوز نتوانستیم استخر فرح را از خانواده آقای هاشمی پس بگیریم.»

عجب! اینها که می‌گفتند، بابامون توی استخر فرح نمرده!1 اما آقای فتاح میگه: جمهوری اسلامی هنوز نتونسته استخر فرح را از خاندان هاشمی رفسنجانی پس بگیره!

عجب اگر باباشون بود، کسی جرأت مطرح کردن استخر فرح و کاخ مرمر را داشت؟! اما درود بر حضرت عزرائیل، که مردم و مملکت ایران را از فتنه‌های هاشمی رفسنجانی نجات داد.

راستی! خاندان فتنه‌گر رفسنجانی در کاخ مرمر و استخر چه غلطی می‌کردند؟

پاسخ: اولین محل توطئه و تنظیم قراردادهای اختلاس مهدی هاشمی رفسنجانی از پیمانکاران وزارت نفت و بورس کشور، ساختمان هیئت امنا دانشگاه آزاد بود! و دومین ساختمان مرکز توطئه خاندان هاشمی بر علیه نظام اسلامی، کاخ مرمر بوده است! ولذا حاندان رفسنجانی، جهت رفع خستگی از توطئه، استخر فرح را محل عیش و نوش خود قرار دادند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ