سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 99 اردیبهشت 15 , ساعت 5:15 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خداوند در سوره المدثر، گفتگوی کوتاهی از بهشتیان با دوزخیان را در چندین آیه بازگو فرموده، که اگر نیک بنگریم، گویا شیطان، مأموریت گمراهی ملت و بخصوص نسل جوانان ایرانی را به دولت اعتدال، و با فرماندهی وزیر ارتباطات واگذار کرده! 1و انصافا برای گمراهی نسل جوان، دست شیطان را از پشت بسته‌اند!

خداوند در آیات 38 و 39 و 40 سوره مدثر می‌فرماید: کُلُّ نَفْسٍ بِمَا کَسَبَتْ رَهِینَةٌ (در روز قیامت) هر کسى گیر کارهای خویش است. إِلَّا أَصْحَابَ الْیَمِینِ. مگر اهل سعادت. فِی جَنَّاتٍ یَتَسَاءَلُونَ. در میان باغها پردرخت.

در آیات 41 و 42 اهل سعادت از گناهکاران می‌پرسند، چه چیزی شما را جهنمی کرد: اهل جهنم در آیات 43 و 44 و 45 و 46 به 4 مصداق از گمراهی خود اشاره و می‌گویند: قَالُوا لَمْ نَکُ مِنَ الْمُصَلِّینَ 43 گویند؛ از نمازگزاران نبودیم. وَلَمْ نَکُ نُطْعِمُ الْمِسْکِینَ 44 به فقیران غذا نمى‏‌دادیم. وَکُنَّا نَخُوضُ مَعَ الْخَائِضِینَ 45 با یاوه‌گوها دمخور بودیم. وَکُنَّا نُکَذِّبُ بِیَوْمِ الدِّینِ 46 و روز جزا را دروغ مى‌‏شمردیم

امروز صبح تا شب، فضای مجازی، شخم زده می‌شود و معمولا بخش قابل توجهی از اقشار جامعه و بخصوص جوانان ایران، با یاوه‌گویانی(سلبریتی، شیعه انگلیسی و لیبرالیسم مسیحیت و یهودیت) دمخور است! که مأموریتشان در فضای مجازی، انکار روز قیامت و تبلیغ دین حداقلی، بر اساس راهبرد اسلام رحمانی، اسلام اعتدال (اسلام آمریکایی) است!

رهبر معظم انقلاب در باره اهمیت فضای مجازی می‌فرماید: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم.»

رحمت خدا به روح مرحوم حمید سبزواری باد، که در شعر "همپای جلودار" سرودند:

 باید خطر کردن، سفر کردن، رسیدن / ننگ است از میدان، رمیدن، آرمیدن

تنگ است ما را خانه، تنگ است ‌ای برادر!/بر جای ما بیگانه، ننگ است ‌ای برادر!

فرمان رسید: این خانه از دشمن بگیرید!/تخت و نگین از دست اهریمن بگیرید!

 

 

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ