سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر کشته شدن محمد پسر ابو بکر بدو رسید فرمود : ] اندوه ما بدو همچند شادمانى آنهاست ، جز که از آنان دشمنى کاست و از کنار ما دوستى برخاست . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 99 اردیبهشت 22 , ساعت 2:45 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب اسلامی مورخ 21 اردیبهشت 99 در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا به نکته ظریف و مهم مراسم دعا، نماز و عبادات در مساجد و اماکن مقدس در ماه رمضان اشاره و فرمودند: « عبادات و توسل بخصوص در ماه رمضان و شبهای قدر جزو نیازهای اساسی و حتمی مردم است و مردم در قضایای مهم نیز بیشتر به ارتباط با پروردگار نیاز دارند ... همان گونه که گفتم نظر کارشناسی‌شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا را معتبر می‌دانم، اما این بررسی را باید به کسانی سپرد که حقیقت و ضرورت دعا و توسل را درک می‌کنند آن وقت هر چه آن‌ها تصمیم بگیرند بنده و همه مردم به آن عمل خواهیم کرد.»

مردم ایران ویروس کرونا را خطرناک می‌دانند، اما در پشتِ پرده بزرگنمایی ویروس کرونا، توطئه‌ و خطر بزرگتر لیبرالیسم خارجی و نئولیبرالهای داخلی بر علیه مساجد و مراکز دینی و مذهبی مشاهده می‌نمایند، ولذا حکیم فرزانه انقلاب، با تیزبینی دقیق خود، تصمیم در خصوص شروع فعالیت مساجد، مراکز دینی و مذهبی را از سیطره نئولیبرالهای در قدرت اجرایی خارج و به متخصصینی سپردند، که از حقیقت و ضرورت دعا و توسل درک درستی داشته باشند.

باید توجه داشت، که جریان نئولیبرال نفوذی در قدرت، با پروپاگاندای تبلیغاتی، شهر مذهبی قم و حوزه علیمه را مبدا ویروس کرونا به ایران معرفی کرد، تا با ویروس کرونای سکولار، جلوی روشنگری و بصیرت افزایی مساجد و مراکز دینی و مذهبی را سد نماید.

رهبر معظم انقلاب در روز میلاد امام‌ عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هم فرمودند: «کرونا خب یک مشکل بزرگ است برای بشریّت امروز، یک ابتلای بزرگ و خطرناکی است ... مسئله‌ی کرونا، ما را از توطئه‌ی دشمنها غافل نکند.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ