سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ بنده ای در پی دانش جویی نعلین به پا نکرد و کفش نپوشید و جامه برتن ننمود، جز آنکه خداوند گناهانش را در همان درگاه خانه اش آمرزید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 آذر 2 , ساعت 11:11 عصر

بنام خدا و برای خدا

باز هم هفته بسیج دمیدن گرفت و یاد و نام حضرت روح الله مؤسس شجره طیبه بسیج، در کشور پهناور ایران با محرم حسینی طنین انداز گردید و روح بسیجیان این درس آموزان مدرسه عشق با ترنم یاد شهداء بسیج عطرآگین گردید. در زمانی  صدای هل من ناصر حسینی از گلوی بریده اش، گوش بسیجیان عاشق را می نوازد و آنها را برای پاسداری از حرم حسینی و زینبی عازم کشورهای عراق و سوریه می نماید و گلوی بسیجیان حضرت روح الله و سید علی بدست خبیث ترین عناصر تکفیری، همچون مولایشان از تن جدا می گردد، و ثابت می نمایند که خون حسین(ع) همچنان در عاشورای سال 61 می جوشد و پیروان آن امام خونین بدن پس از 1400 سال صدای هل من ناصر حسین را لبیک می گویند و در مسیر عاشورا و کربلا جانفشانی می کنند.

بسیج

معمار کبیر انقلاب با طراحی دقیق بسیج توانست هسته های مقاومت را در سراسر جهان علیه دنیای استکبار سازماندهی کند و افول نظام غرب را در همین راستا می شود ارزیابی کرد. آمریکا در سال 2006 جنگ 33 روزه را علیه مقاومت لبنان طراحی نمود، هنگامی که وزیر خارجه وقت آمریکا در گرماگرم جنگ نیابتی رژیم صهیونیستی وارد لبنان شد، آن جنگ را درد زایمان خاورمیانه جدید نامید و هیچ کس فکر نمی کرد که این طرح آمریکایی در مقابل هسته های مقاومت خمینی کبیر تن به شکست ذلت بار بدهد. و آز آن پس رژیم صهیونیستی هر جنگی را علیه یکی از محورهای مفاومت به تلافی جنگ 33 روزه را اندازی کرد، هیچگاه دیگر نتوانست طعم پیروزی را در برابر هسته های مقاومت بسیج بجشد.

در کشور ایران اسلامی، با روحیه بسیجی می شود بزرگترین کارها را به سرانجام رساند، متأسفانه کسانی در بین مسئولین کشوری افرادی هستند، که باورشان این نیست و همچنان حل مشکلات اقتصادی کشور را از دشمنان این ملت طلب می نمایند و در این مسیر دوستی با شیطان بزرگ را در قالب مذاکرات هسته ای تئوریزه می کنند و تا آنجا جلو می روند که در بازی بُرد – بُرد پیروزی جبهه حق، در مقابل باطل برایشان ارزشی ندارد!!!.

بسیجیان روح الله، کربلا را محل مذاکره با یزید نمی دانند، بلکه آن را میدان مجاهدت و مبارزه تا پای جان می دانتد و حاضر نیستند کربلا را هزینه امیال دنیوی خود نمایند. بسیجیان؛ بر این باورند که معنای دقیق و سرنوشت ساز کربلا، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن است. بسیجیان در برابر باطل و شیطان، طرح بازی بُرد – بُرد! را عوام فریبی می دانند. زیرا در مکتب عاشورا، نتیجه پایانی بازی کثیف بُرد - بُرد، به مسلخ کشاندن حق است، همچنان که وقتی پاره های قرآن در جنگ صفین به نیزه شد، با میدانداری منافقینی همچون اشعث ابن کندی در لشکر امیرالمومنین(ع)، بازی بُرد – بُرد معاویه را باوراندند و با داوری منافقینی چون ابوموسی اشعری و عمرعاص، باطل را در جایگاه حق نشاندند!

آیا در این زمان می شود، بازی بُرد – بُرد را باور کرد؟!!!!!  

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ