سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 93 آذر 3 , ساعت 10:16 عصر

بنام خدا و برای خدا

مدتی است، که عشق به مذاکره و سودای بُرد – بُرد، فضای کشورمان را در حالت خوف و رجاء قرار داده و چشم امید تولید کنندگان و سرمایه گذاران داخلی کشور را، که از رکود شدید اقتصادی رنج می برند، به مسیر ناپیدا و تاریک مذاکرات هسته ای دوخته شده بود و لحظه به لحظه انتظار خارج شدن دود سفید از دودکش مذاکرات هسته ای را داشتند، که به ناگاه امید دولت تدبیر با تدبیر آمریکا برای تأمین امنیت اسرائیل، به یأس مبدل گردید و توافقنامه موقت ذلت بار ژنو به مدت 217 روز دیگر برای راستی آزمایی بیشتر و تعطیلی مابقی مراکز هسته ای ایران تمدید شد.

ظریف

نکته ای که در توافق اولیه ژنو امضاء شده بود، این است که ایران ماهیانه 450میلیون از دلارهای نفتی خود را با اجازه کدخدا دریافت می نمود اما در تمدید جدید، با حاتم بخشی آمریکا مبلغ  700 میلیون دلار بصورت ماهیانه از دارایی های مسدود شده ایران آزاد می شود. حال سئوال این است، که در مقابل دریافت مبلغ 250 میلیون دلار بیش از توافق اولیه ژنو، ایران چه امتیازهایی به آمریکا جهت تأمین امنیت اسرائیل داده است؟!

متأسفانه رئیس جمهور کشورمان که دم از تدبیر و عقلانیت می زند با بی تدبیری تمام در آغاز دولت یازدهم قول حل مشکلات کشور را در مدت صد روزه به مردم دادند و در همین راستا تیم مذاکره کننده هسته ای ایرا با 1+5 با عجله تمام و بخاطر رسیدن به توافق در فرجه 100 روزه، پای یک توافقنامه ذلت بار را، که توسط مراکز جاسوسی آمریکا و اسرائیل تهیه شده بود و بدتر از قراداد ترکمنچای بود، امضاء کردند!!!!!

ظریف

چه زیبا معمار کبیر انقلاب در پیام خود به بسیجیان فرمودند:« من مجدداً به همه ملت بزرگوار ایران و مسئولین عرض مى کنم چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشى این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً آمریکا و شوروى از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند؛ لحظه اى نباید از کید دشمنان غافل بمانیم. در نهاد و سرشت امریکا و شوروى کینه و دشمنى با اسلام ناب محمدى- صلى اللَّه علیه و آله و سلم- موج مى زند.»

اگر دولت امید، با تفکر بسیجی که امام آن را بعنوان یک استراتژی مطرح کردند، مذاکرات هسته ای را دنبال می نمود، در حال حاضر با زیاده خواهی آمریکا روبرو نبوریم و ضعف بزرگ دولت و تیم هسته ای نداشتن تفکر بسیجی است. امام بزرگوارمان فرمود:« خلاصه کلام، اگر بر کشورى نواى دلنشین تفکر بسیجى طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.»

آری دولت امید با بی تدبیری و عدم توکل به خدا، مسیر طمع جهانخواران  و غرب را علیه کشورمان هموار نمود و امروز دیگر در نزد مردم خود شرمنده از این همه اعتماد افراطی به دشمن است و سازمانهای جاسوسی و راهبردی آمریکا بازی بُرد – بُرد آقای روحانی را به سُخره گرفته اند. لذا با توجه به پلمپ تمام مراکز هسته ای کشور و ارسال اطلاعات لازم به صورت آنلاین به مراکز جاسوسی آمریکا و اسرائیل، بهترین گزینه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تمدید توافقنامه موقت هسته ای است. 

جان کری وزیر خارجه آمریکا چه جالب ذلت دولت تدبیر، در مذاکرات هسته ای را به رُخ کشید و گفت:« ایران به تمام تعهداتش عمل کرد و تحریمها نیز به قوت خود باقی هستند/ ذخیره 20درصد ایران صفر شد / صحبت از لغو تحریمها زود است، باید ببینیم کنگره تحریمهای بیشتری اعمال می کند؟» 

وضعیت امروز دولت امید در نزد مردم همانند فردی است؛ که ادعای خدایی داشت و او را به زندان انداختند. یک روز نگهبان به او گفت: اگر تو خدایی، پس چرا در زندان هستی؟!" مرد مدعی خدایی گفت:" مگر نشنیدی که می گویند، خدا در همه جا هست!"

والسلام   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ