سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نمازگزار محبّت فرشتگان و هدایت وایمان و نور معرفت دارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 93 آذر 7 , ساعت 10:14 عصر

بنام خدا و برای خدا

پس از آخرین دور مذاکرات هسته ای در وین و عدم تحقق بازی بُرد – بُرد! آقای روحانی و لبخندهای دیپلماتیک ظریف!، اینک چند سئوال در رابطه با چگونگی تمدید توافقنامه موقت ژنو به مدت 7 ماه 7 روز مطرح است! و دولت به اصطلاح تدبیر و امید، برای تنویر افکار عمومی باید پاسخی روشن و شفاف ارایه نماید. دیگر با بازیهای موش و گربه ای، نمی شود افکار عمومی را با دستاورد هیچ!، در مقابل ارائه امتیازهای فراوان به آمریکا و رژیم صهیونیستی فریب داد!!! و لذا وقت آن رسیده که آقای روحانی که مسئولیت مذاکرات هسته ای را پذیرفته اند، به این سئوال پاسخ دهند، که علت تمدید مذاکرات به مدت 7 ماه و 7 روز و در مقابل، دریافت 250 میلیون دلار بیشتر از پولهای بلوکه شده ایران چیست؟!!! در این مقطع زمانی، چه هدیه دیگری، علاوه بر هدایای قبلی، همچون تعطیلی، پلمپ و اکسید سوخت 20 درصد هسته ای قرار است به آمریکا و رژیم صهیونیستی تقدیم شود، که به 7 ماه و 7 روز وقت نیاز دارد؟!!!

ظریف

آیا قرار است آمریکا ی جنایتکار؛ از خوی استکباری خود فاصله گیرد و با لبخندهای دیپلماتیک آقای ظریف، عابد و زاهد گردد؟!!! و یا قرار است که تحریمهای فلج کننده دیگری از سوی حاکمان آمریکا علیه کشورمان تصویب شود؟! و یا قرار است در این 7 ماه و 7 روز پیچ و مهره بعضی از مراکز هسته ای مهم کشورمان شُل شود و زمینه برچیدن آن مراکز فراهم شود؟! و یا قرار است نیروگاه 40 مگاواتی اراک که 95 درصد آن، در دولت سابق به اتمام رسیده و جایگزین مرکز تحقیقاتی تهران برای تولید داروهای استراتژیک می باشد، توسط کارشناسان انگلیسی که در منطقه حضور پیدا کرده اند، باز طراحی شود و آن مرکز جمع آوری شود؟!!!! 

ضمن تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، که قاطعانه در مقابل زیاده خواهی آمریکا و غرب مقاومت می کند، این پیام روشن و شفاف ملت ایران است، که دولت باید خطوط قرمز ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری را رعایت نماید و آمریکا و دولت تدبیر و امید هم می دانند؛ که هنوز مردان بسیاری در این مرز و بوم زندگی می کنند، که اگر احساس نمایند، عزت و استقلال کشورشان در مذاکرات هسته ای خدشه دار شده، میز مذاکرات را به هم زده و واژگون می نمایند و این را از عاشورا و امام و رهبر خود آموخته اند، "هیهات من الذله" لذا ملت با بصیرت و فهیم کشورم، منتظر پاسخ شفاف رئیس جمهور به این سئوالات مهم هستند.

مردم

تذکری که در این راستا به دولت تدبیر و امید، باید داد، این است، توفیق خدمت به مردم و کشور، لیاقت و نیت خدائی می خواهد و اگر کلید! تدبیر آقای روحانی قفلی را باز نمی کند، علت آن، عدم توکل به خدا و در سویی دیگر، پذیرش کدخدایی آمریکا است، که متأسفانه روحیه کدخدا پذیری در دولت یازدهم به خاطر تحصیل و زندگی در غرب، موج می زند!!!!!       

در این رابطه مردی به سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی(علیه السلام) نامه ای نوشت و خواست که حضرت او را نصیحت کنند.

امام(ع) در پاسخ فرمودند:«مَنْ‏ حَاوَلَ‏ أَمْراً بِمَعْصِیَةِ اللَّهِ، کَانَ أَفْوَتَ لِمَا یَرْجُو، وَ أَسْرَعَ لِمَجِی‏ءِ مَا یَحْذَرُ» (اصول کافی ج2 ص373 )

(هر شخصی بخواهد از مسیری غیر از مسیر الهی به چیزی برسد، شک نکند که زودتر آن چیز را از دست می دهد و بیشتر بلا به سرش می آید.)

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ