سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند کیست؟ ـ : آنکه از حرامها دوری کند . [امام علی علیه السلام ـ هنگامی که از او پرسیده شد]
 
جمعه 99 تیر 20 , ساعت 10:55 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از امضاء طرح سئوال از رئیس جمهور، توسط نمایندگان مجلس، این موضوع مطرح شد که طرح سئوال از رئیس جمهور، یعنی درگیر کردن نمایندگان مجلس در سرابی که هیچ نفعی برای ملت ایران ندارد و از طرف دیگر، برخی دیگر از نمایندگان، مثل آقای قالیباف می‌گویند؛ باید دولت خسته، تنبل و ناتوان روحانی را وادار به کار و انجام مسئولیتهایش نمائیم.

در این رابطه باید گفت؛ اولا؛ پرونده حسن روحانی در دوران انقلاب و بخصوص در 7 سال ریاست جمهوریش، گویای این است که علی رغم ادای سوگند به قرآن در مجلس شورای اسلامی، از اجراء قانون اساسی، قوانین مصوب مجلس و حتی اوامر رهبری، امتناع می‌رزد!

ثانیا؛ گرانیها و تورم افسار گسیخته، حکایت از آن دارد، که دولت روحانی، نه تنها قصد مهار تورم و گرانی را ندارد، بلعکس، برای نجات برجام، به تداوم بی‌ثابتی قیمتها، تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا(آبان ماه 99) دامن خواهد ‌زد!

سئوال! آیا مردم نجیب ایران، تحمل افزایش قیمت دلار تا 30 هزار تومان را دارند؟! آنچه این روزها از آحاد ملت شنیده و دیده می‌شود، لبریز شدن صبر آنان است ولذا، کلید مهار فتنه اقتصادی، استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور، توسط نمایندگان مجلس است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ